Mammas lille venn heter Liam Skrevet 6. desember 2009 #1 Skrevet 6. desember 2009 Sånn bortsett fra å komme seg gjennom kynnere, rier, nedpress og ikke, hva bringer denne dagen for noe? Her hadde vi tenkt til å bake litt pepperkaker iallefall. Og lage malen til pepperkakehus ;o)
ett til! Skrevet 6. desember 2009 #2 Skrevet 6. desember 2009 vi skal bake pepperkaker sammen med noen venner og se VM i handball!eller,det skal mor gjøre,så får far og sønn finne på noe annet akkurat i den timen:)
Marius og Jonas! Skrevet 6. desember 2009 #3 Skrevet 6. desember 2009 Her har vi hatt en lang koselig frokost, før mann og sønn på 2 år har gått ut for å leke litt. Etterpå skal gutten min får være hos besteforeldrene litt mens jeg og sambo får tatt en shoppingrunde på Ski storsenter! Litt mer effektivt å handle når man ikke har en 2åring med.... Og litt godt å få litt tid for seg selv også, er jo ikke så lenge til nestemann kommer nå, så man får nyte den fritiden man har!
m-mamma Skrevet 6. desember 2009 #4 Skrevet 6. desember 2009 Far og sønn har tatt en tur ut av huset. Minstemann trenger litt luft og jeg har vondt bekken og en mann som elsker å hjelpe andre før oss selv...så nå er de 2 litt rastløse gutta mine ute og bruker litt krutt mens jeg baker julekake, vasker klær og vagger litt rundt. Så får vi vennebesøk på kaffe og julekake, adventslys-tenning og Jul i svingen i kveld
hønny-bunny Skrevet 6. desember 2009 #5 Skrevet 6. desember 2009 Ingen verdens ting,gubben ligger og sover etter nattevakt. Ungene er hos X`n og huset er vasket denne uken,tror jeg bare ligger på sofaen idag jeg:-)
♥Madame_Mim♥ Skrevet 6. desember 2009 #7 Skrevet 6. desember 2009 I dag skal jeg pynte pepperkakehjertene jeg skal henge i vinduene. Gleder meg til om et par år hvor det er veslejenta som skal pynte dem og ikke jeg!! Må en tur bort til hesten å stelle litt med henne å etterhvert. Like trist hver gang å bare se salen henger der... hehe Senere i dag skal elsklingen min lage oksestek og mine foreldre kommer på middag :-)
mamma >to gull Skrevet 6. desember 2009 #8 Skrevet 6. desember 2009 Far og sønn har vært ute noen timer og lekt og er nå hos mamman og pappan min så jeg får slappet av. Jeg har tenkt bare ligge på sofaen idag og håper at fødselen kommer i gang snart..:-)
AOerfødt<3 Skrevet 6. desember 2009 #9 Skrevet 6. desember 2009 er oppe hos mammaen min for tiden,pga BT og kraftig bekkenløsning(fant ut at jeg måtte okkupere søstra mi si seng,for da blir bekkenet såå mye bedre) Så nå sitter jeg her og venter på at min kjære skal komme innom og massere mine griselabber,som egentlig minner mer om elefantføtter hehe.. det er mine planer for dagen:) og så selvsagt surfe nettet,siden jeg er så immobil..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå