Gå til innhold

Julegaver? Hva kjøper dere til deres foreldre/svigerforeldre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

La oss hjelpe hverandre. Skriv ned de forslagene du kommer på!

Gavekort på butikk eller senter

Artikler med bilder av barna (fotokalender, innrammede bilder osv)

Bøker, filmer eller musikk de liker

?

?

?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Pappa og hans fru får ingenting.

Mamma og hennes sambo får hver sin håndmalte kopp av eldstejenta, pluss at mamma får en hobbybok av meg. Så får de sammen en stekepanne med avtagbart håndtak, som mamma ønsker seg

Svigerfar får en gps som vi alle spleiser på. Svigermor får en gave med mening, et bidrag til kontantstøtteprogrammet for bestemødre.

De har akkurat fått bilde av barna, og nå begynner det å bli fullt på veggene hos de :o)

Skrevet

Mine foreldre:

- mamma: vannglass, rosendahl

- pappa: spekepølser og sjoolade

- felles: digital bilderamme med 1gb minnekort som jeg har lagt inn masse bilder av ungene fra de vår små til i dag!

Samboeren min sine foreldre får Gavekort på par-spa! De hintet noe ekstremt i vår om at de hadde lyst til å gjøre noe sånt når jeg og sambo var på det i forbindelse med bursdagen hans!

Skrevet

Mamma og mannen hennes får en sånn liten batterdrevet boksåpner (de har en eldgammel en som er i ferd med å dette fra hverandre). I tillegg får de en kalender med bilder av ungene (jeg og søsteren min spleiser og lager med bilder av både mine og hennes unger).

Pappa og kona får konfekt og bildekalender.

Svigermor og svigerfar får konfekt, en stor kakeboks med hjemmelagede kaker og bildekalender.

Vi kjøper ikke så dyre gaver til de voksne, vi er en stor familie og har blitt enige om det.

Skrevet

Mor får et smykke, en stå-lampe, morgenkåpe og så mangler vi en liten ting til.

Far får ullvang ulltrøye og stilongs, brannteppe og så mangler vi en ting til der og!

Skrevet

Mamma og pappa får fotobok med bilder fra lille var født og frem til nå. Har samlet inn mange bilder som andre har tatt også, så det er mange fine bilder av Adriana sammen med bestemor og bestefar. Den ble på 90 sider. De får også 2 glass i en serie de samler på.

Svigermor og hennes mann får fotobok av lillemor

Svigerfar får også fotobok.

I tillegg skal eg lage bananlikør, som alle skal få

Skrevet

de får bilder av barna samt fotokalender..det er dette de ville ha

Skrevet

Fotoalbum som jeg har lagt på elkjøp.no. Blir både personlige, tar ikke mye plass og er gode minner av barna sammen med dem som som man gir fotoalbumet til.

andre ideer:

-biletter til revy, teater

-gavekort på en "kveld på byen", med god middag på en rest.

-gode kremer o.l.

-forstørrede bilder av barna til veggen

-flakslodd

-slik ekstra god kaffe, kjøpt på små kaffebarer e.l.

Skrevet

Jeg lar mannen min kjøpe ting til sine foreldre. Det kan absolutt anbefales:)

Skrevet

Lager "bommer" (esker) som inneholder bok, gavekort på noe de ønsker seg, spekemat og litt sånn småsnacks. pluss et hefte med bilder av det nyeste barnebarnet. Har også kjøpt sånne trehjerter fra panduro som jeg maler røde å setter på et hvit håndavtrykk fra vesla. Fin personlig julepynt :)

Skrevet

Mamma og mann får blender samt rødvin.

Pappa får cognac, kona får Elizabeth Arden bodylotion.

Svigermor får parfyme (tror jeg, mannens oppgave å kjøpe).

Skrevet

Gir digital fotoramme til mine foreldre, svigermor liker og brodere så har kjøpt noe broderigreier hun kan brodere i jula!

Svigerfar har sengklær som holder på og falle fra hverandre så han gir vi sengesett og stretchlaken!

Skrevet

Min mor: smykke, bok, sminke, sokker og skjerf

Stefar; slips m/mansjettknapper og hansker

Felles; bilde av lillemor

Min far; genser

Stemor: smykke

Felles: bilde av lillemor, tursag

Svigermor og svigerfar; bilde av lillemor, bok, elektrisk salt og pepperkvern og rødvinspølse

Skrevet

Mamma får en bok og en body lotion.

Pappa får en bilderamme med bilder av lille og kanskje en rødvin

Svigermor og svigerfar får et dobbelt vaffeljern og en kalender med bilder av lille.

Skrevet

Svigers: Vi samler på middagsservice til dem, så de får et fat. Og bøker.

Lydbøker

Kalender med bilder av barnebarn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...