mimmi`80 - 07 & 09 Skrevet 6. desember 2009 #1 Skrevet 6. desember 2009 Hva skjer med permisjonspenger om en får to tette. Har en på 6 mnd nå og mistenker at jeg er gravid igjen.... (hjelp...) - Har i tillegg en på snart 3. Hvis jeg er gravid kommer jeg jo ikke til å jobbe 6 mnd før permisjon for nr.3. Hva skjer med penger og sånn da ? Har jeg likevel rett på dette ?
Lady lovely locks Skrevet 6. desember 2009 #2 Skrevet 6. desember 2009 Det å være i barselpermisjon blir regnet som å være i jobb på en måte. Du har krav på barselpermisjon med neste barn også. Litt usikker på om du får like mye, men det tror jeg.
Guttemamma75 Skrevet 6. desember 2009 #3 Skrevet 6. desember 2009 Stemmer at permisjonspenger gir opptjening til nye permisjonspenger... Men man MÅ komme seg ut i jobb for å få nytt grunnlag ellers kan man risikere å få 80% av 80% om man har kort tid mellom permisjonene og velger 80% dekning i begge permisjonene...
miemamma Skrevet 6. desember 2009 #4 Skrevet 6. desember 2009 Du må jobbe minimum 3 måneder for å kunne få få like mye penger som sist. Ellers blir det mye mindre penger denne gangen. Slik som hun over meg sier, 80% av 80%.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå