Gjest Skrevet 6. desember 2009 #1 Skrevet 6. desember 2009 Føler dere at dere er mer opplagte av å bruke denne?
Gjest Skrevet 6. desember 2009 #2 Skrevet 6. desember 2009 Dytter. :-) Og det skulle stå HAR i overskriften. :-P
Ugl@ Skrevet 6. desember 2009 #3 Skrevet 6. desember 2009 Har kjøpt det som julegave til mannen, så får vi se hvordan det fungerer. Han synes det er ekstra tungt å våkne uten lys om morgenen, og så synes han det er brutalt å slå på lyset også når han skal ut av senga ;-))) Får håpe det blir suksess...har litt troa på det.
Elin snart mamma til 3 Skrevet 6. desember 2009 #4 Skrevet 6. desember 2009 samboern fikk den til jul i fjor å han er super fornøyd Sier at han merker stor forskjell å føler seg mer opplagt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå