Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #3 Skrevet 6. desember 2009 Jeg synes det er et litt sånn "streng tante" navn ;-) Men hvis dere velger det, blir det jo et navn som ikke alle andre har. Lykke til med navnevalget :-)
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #5 Skrevet 6. desember 2009 Jeg liker det : ) Men så kjenner jeg en veldig koselig dame som heter det!
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #6 Skrevet 6. desember 2009 Tenker på "Harriet Vanger" med en gang, fra "Menn som hater kvinner" av Stieg Larsson. Synes ikke det er ille. Et helt greit jentenavn.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #7 Skrevet 6. desember 2009 Hihi, mormors tante het Harriet, en utrolig koselig dame! Men om det "passer" for ei lita jente det veit jeg ikke. Men jeg liker navnet iallefall=)
Gjest sug lut Skrevet 6. desember 2009 #8 Skrevet 6. desember 2009 Kjempebra navn på ei jente med stor integritet.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #9 Skrevet 6. desember 2009 Flott, modig og stolt navn! Verden trenger Harriet!
C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 6. desember 2009 #10 Skrevet 6. desember 2009 Mammaen min heter Harriet,og hu hadde aldri mtt noen som het det før vi var på ferie i Romania et år der vi møtte ei lita jente fra stavanger som het det... jeg synes det er et ganske greit navn,men det er sikkert fordi jeg har vokst opp med det... mamma har aldri likt navnet sitt desverre men lykke til med navnevalget, det er til syvende og sist dere som skal være fornøyde med det, så smak litt på det, og se for dere ei lita tulle med det navnet løpe rundt hihi, sånn vi gjorde da vi bestemte oss for navn
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #11 Skrevet 6. desember 2009 Men denne lille jenta skal fort bli voksen. Vi det meste av livet vårt som voksne! Virker som mange glemmer det i navnedebatten. Navnet følger oss hele livet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå