Gå til innhold

Hva syns dere om navnet Harriet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er veldig usikker.. Hjelp meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det navn for gutt eller jente?

Skrevet

Jeg synes det er et litt sånn "streng tante" navn ;-)

 

Men hvis dere velger det, blir det jo et navn som ikke alle andre har.

Lykke til med navnevalget :-)

Skrevet

Jeg liker det : ) Men så kjenner jeg en veldig koselig dame som heter det!

Skrevet

Tenker på "Harriet Vanger" med en gang, fra "Menn som hater kvinner" av Stieg Larsson.

 

Synes ikke det er ille. Et helt greit jentenavn.

Skrevet

Hihi, mormors tante het Harriet, en utrolig koselig dame! Men om det "passer" for ei lita jente det veit jeg ikke. Men jeg liker navnet iallefall=)

Gjest sug lut
Skrevet

Kjempebra navn på ei jente med stor integritet.

Skrevet

Flott, modig og stolt navn! Verden trenger Harriet!

Skrevet

Mammaen min heter Harriet,og hu hadde aldri mtt noen som het det før vi var på ferie i Romania et år der vi møtte ei lita jente fra stavanger som het det...:) jeg synes det er et ganske greit navn,men det er sikkert fordi jeg har vokst opp med det... mamma har aldri likt navnet sitt desverre :(

 

men lykke til med navnevalget, det er til syvende og sist dere som skal være fornøyde med det, så smak litt på det, og se for dere ei lita tulle med det navnet løpe rundt :) hihi, sånn vi gjorde da vi bestemte oss for navn :)

Skrevet

Men denne lille jenta skal fort bli voksen. Vi det meste av livet vårt som voksne! Virker som mange glemmer det i navnedebatten. Navnet følger oss hele livet!

Skrevet

Ser for meg uflidd dame, sorry:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...