trillelille Skrevet 6. desember 2009 #1 Skrevet 6. desember 2009 Jeg har hatt urinveisinfeksjon en stund. Fikk først en kur, og da ble det bedre. Men da jeg var ferdig med kuren kom det tilbake. Fikk ny kur på torsdag. Men nå syns jeg bare det blir verre. Er det noe jeg kan ringe legevakta for? Hvis ikke jeg gjør det kommer jeg meg ikke til lege før tidligst onsdag, reiser bort i forbindelse med jobb... Og er det noen som har en ide om hva det kan være, siden det aldri gir seg? Veldig takknemlig for svar!
mirredutt Skrevet 6. desember 2009 #2 Skrevet 6. desember 2009 Jeg hadde i allefall tatt en telefon til legevakta, tror jeg. UVI kan jo gå over til nyrebekkenbetennelse om man går for lenge. Har du feber?
Gjest Skrevet 6. desember 2009 #3 Skrevet 6. desember 2009 Fra torsdag til nå burde du merket forbedring, så om du er ille ennå ville jeg ringt og spurt om råd. UVI skal man ikke gå med da det kan fortsette oppover urinveiene. Vet desverre ikke annet hva det kan være. Husk å drikke masse, og sure væsker. Appelsinjuice og tranebærjuice er perfekt. For å lindre verk har jeg hatt varmeflaske enten på magen eller mellom bena. (Ja, det har vært veldig vondt til tider!) Hvis du ikke har varmeflaske fyller du en 1/2 liters flaske med varmt vann og legger mellom beina. Leger og lindrer. :-)
trillelille Skrevet 6. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. desember 2009 Takk for svar! ringte legevakta og de ville ha meg inn. Så har fått sterkere medisin nå, da regnet de med at det burde bli helt bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå