Gå til innhold

I dag er et aar sidren min kjaere svoge

Anbefalte innlegg

Skrevet

og min soesters mann maatte gi tapt til kreften. Min soester ble enke i en alder av 25 aar.

Det har vaert et langt aar paa mange maater, men det har alikevel kanskje gaatt bedre enn forventet.

Men vi savner han, noen dager naar ungene spoer etter onkel saa gjoer det vondt helt inn i hjerterota. I sommerer kjoerte vi forbi en kirkegaard og mellomste sa : se , mamma , der bor onkel.

Eldste gav han bamsen sin da vi var og saa han etter han doede og snakker fremdeles om hvordan de passer paa hverandre. Onkel bor der blomstene er sier de...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så trist.. Tenk enke i en alder av 25!! Det er jo helt ufattelig og urettferdig!! Også en vond tid å miste noen på sånn rett før jul vil jeg tro..

Barn har en fin måte å forklare ting på og se ting på selv. Vi kunne lært masse av dem. De er veldig i sorgen der og da, men rett etter kan de være kjempeglade for noe, og sorgen er "borte". For så å komme tilbake igjen ved en senere anledning..

Skrevet

Enig med Kokkeli - barn har en fin måte å forklare og se ting på. Vi voksne har mye å lære av dem..

Er det alt ett år siden ja - husker godt du fortale masse om det da det skjedde. Ja, tenkt 25 år og enke, også denne tiden nå rett før jul hvor man skal være glad og kose seg.

Håper det går etter forholdene bra med din søster, og din familie.

Skrevet

Trist =o( Hadde de barn?

Skrevet

Nei, de hadde ingen barn. Noe som er baade godt og vondt antar jeg.

Skrevet

Ja, det er jo like vondt å miste mannen sin uansett. Men kanskje en trøst om de hadde hatt det.

Vond tid å miste sine kjære på, like før jul..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...