Gå til innhold

hater at mannen går på fest

Anbefalte innlegg

Skrevet

syns det er grusomt, jeg og vil det er en ting.

en annen ting er at jeg er så hus redd at jeg sitter og venter til han kommer hjem å no er jeg dau trøtt og vil sove

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet kordan du har det ... Er ikke noe koselig i det hele tatt ...

Eg pleier ikke få sove før han er kommet hjem, men det er for at eg må ha alle i hus før eg klarer å slappe av:P

Håper du kommer deg gjennom natten :) OG at han tar godt vare på deg når han kommer seg hjem ;)

Kan ikke hjelpe deg med å si at det er noe artig på tv heller ,for det er det jo ikke :o

Men prøv å slapp av å tenk på lille nurket og ikke på han :D Fokuser på helt andre ting :) Pleier hjelpe ;)

Skrevet

heldigvis er det noen mnd siden sist han gikk ut så dette må jeg klare.

ikke mye som hjelper når jeg sitter slik og er redd, og jo trøttere jeg blir dess mer paranoid blir jeg slitsomt.

jeg får se på ferie bilde det er hyggelig :)

Skrevet

Sånn er jeg også. Godt jeg ikke er alene...

Det er ikke det at jeg ikke unner ham en fest, det er ikke så ofte han går ut - men det er så utrolig kjipt å sitte alene igjen.

Skrevet

huff, så enig så enig.. Nå er klokken mye, jeg skal opp om tre-fire timer med de små, og jeg klarer bare ikke sove før han er kommet hjem.. Julebordet til arbeidsplassen hans har fryktelig dårlig rykte på seg, blir like mye tull hvert år enten i form av slossing eller utroskap..

Skrevet

vurderer sende han sms, men dumt og mase på han når han har det gøy og da.

redd han går hjem ( velger da den letteste veien motorveien) håper han ringer taxi snart

Skrevet

Heysann .. kordan gikk det i går? Kom han seg hjem med taxi, og fikk du sovet litt i allefall ? :) ^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...