Gå til innhold

Noen flere som så Den sjette sansen nå???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var en skikkelig bra film men hva søren var det som skjedde helt på slutten?? Ble psykologen skutt?? Og hvem var det da som skøyt han?? Forvirrende slutt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Psykologen var også et gjenferd. Som ikke hadde forstått at han var død.

Om du tenker tilbake gjennom filmen, så snakket ikke han med noen andre enn gutten, og ingen som hendvendte seg til han. Det var bare gutten som så han....

En skikkelig bra film. Har sett den mange ganger.

Skrevet

De viser jo igjennom hele filmen, tilbakeblikk på at egentlig var det ingen andre som såg psykologen/snakket med han, utenom gutten som såg døde mennesker. Psykologen ble egentlig skutt helt i begynnelsen av filmen, av den mannen som bryter seg inn... (mannen som har vært pasient tidligere av psykologen)

Gutten forteller jo også underveis i filmen at han ser døde mennesker, de går rundt som normale folk, og aner ikke selv at de er døde....

En veldig bra film... :)

Skrevet

OK,jeg så ikke begynnelsen,gikk glipp av kansje 10 minutter eller noe..Har sett filmen før,men husket lite av den,annet enn at den var utrolig god,derfor jeg så den opp igjen!

Men han satt jo på kafe`/restaurant sammen med kona si! Da hun bare gikk..Hmm..

Må bare se den opp igjen tenker jeg:).Er med i lovefilm,filmklubb på nett,leier filmer for en billig penge i mnd..Må ha den på lista:))

Gjest Månefuglen med twins
Skrevet

Hvis du ser nøye etter så snakker hun aldri med ham. Han snakker til henne og hun svarer ikke. Han er heller ikke nær noen.

Skrevet

Så du ikke begynnelsen? :) Han blir jo skutt av en gammel pasient. Og døde visst da - selv om vi egentlig ikke får vite det før på slutten at han faktisk er død. Sykt flott film det der!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...