Gå til innhold

Når kommer neste barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, dette har jeg begynt å tenke på!:)

Har en sønn på 2 år og 2 mnd. Får en jente om 4 mnd og jeg planlegger nr 3 allerede. Hoho.. Må nesten le litt av meg selv.. Lurer på om jeg vil bli gravid igjen når jenta er ca 1 år:)

Førstemann er født i oktober,andremann i april og da hadde det vært kjekt å få et januar/fabruar barn:):):)

Flere her som har/ønsker tre tette?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.. :) Jeg vil nyte hvert barn og ikke stresse. Synes 3 år mellom er perfekt!

Skrevet

Jeg vil gjerne ha 2-3 år mellom barna mine.

Det hadde vært fint å slippe å ha to bleiebarn, så fint om den eldste enten har sluttet, eller snart skal slutte med bleie når jeg får nr 2.

Jeg vil heller ikke ha for lang tid mellom barna fordi jeg vil de skal få glede av hverandre og kunne leke fint med hverandre :-)

Skrevet

Jeg har fått tre barn på 3,5 år og syns det er heilt topp, venter nr 4 , og den kommer 3,5 år etter nr tre. Kjekt med tette barn!

Skrevet

synes to år mellom e heilt passelig me tanke på at barna skal få ett godt søsken forhold med ikke for stort alderssprang, så det er det jeg ønsker, det gikk i boks denne gangen og det håper jeg skal gå i boks neste gang også =)

Skrevet

Hei,

jeg venter nr 3 og har planlagt max 3 år mellom hver..

Gutten min er nå 5 år og 2 mnd, jenten min er 2 år og 4 mnd og om 4 mnd kommer det en jente til..

Synes at aldersforskjellen har vært helt super.. i underkant av 3 år..

Skrevet

Må få nr 2 innen 2 år etter førstemann er født... pga ass.befrukning med donor... vil ha samme donor til begge barna... Det vil også typen min... så det er planen fremover...

Skrevet

Mine 3 er det 3 år mellom hver, og nå blir det 4 år mellom minstejenta og nestemann :-)

De jeg har fra før er 3, 6 & 9 år ...

Har termin 6 dager før minstejenta's 4 årsdag...

Eldstejenta blir 10 år i januar og gutten blir 7 år i mai...

Skrevet

Jeg syns det er fint med mindre enn to år mellom barna. Vi har 22 mnd mellom de to første, og mellom nr 2 og 3 blir det 17 mnd. Så vi har små barn nå, og store barn om noen år.

Skrevet

Går dette bra er jeg ferdig med å få barn. Har en frisk, perfekt gutt på tre år, et par forsøk som gikk såpass dårlig at jeg sliter med det ennå, og potensiell frisk andremann i magen. Har ikke nerver til å gjøre dette igjen, tror jeg:)

Skrevet

Venter nummer tre og har vel i utgangpunktet tenkt at det er greit. Eldste vil være ni og et halvt når neste blir født og yngste blir to år en måned etterpå - har vært helt nydelig å ha en så stor jente nå som vi fikk nummer to, og gleder meg også til å få to tette som kan få et annerledes søskenforhold enn de to vi har nå har.

Men det er helt fantastisk å se den dynamikken og det samspillet som er mellom de to, selv om det er så stor aldersforskjell så har de utrolig stor glede av hverandre. Yngste forguder storesøsteren sin, han er såååå glad i henne og må bare klemme og kose med henne, og hun er såååå omsorgsfull og grei med ham, passer på og hjelper oss voksne, og leker og herjer med ham, og det er sånn stas for ham å leke med dadda!

Tror alle aldersforskjeller har sin sjarm jeg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...