Mockanin Skrevet 6. desember 2009 #1 Skrevet 6. desember 2009 jeg har ikke fortalt han at vi skal til svigers på julaften. I år ble det bestemt at vi skulle være hos svigers på julaften sammen med dem og svigerinnen med familie. Etterpå fant vi ut at vi skulle gi faren min flybilett fra nordnorge og hit til Oslo til jul. Han skulle egentlig ha sittet alene hos seg selv på julaften, i stedet skal han nå være hos oss i 10 dager. Er vel ca. 10 år siden sist vi feiret jul sammen han og jeg. MEN han var ikke enkel å få overtalt til å komme. Mange unnskyldninger, men til slutt ga han seg. Nå har jeg ikke turt å fortelle han ennå at vi alle skal til svigers på julaften. Vet jeg må fortelle han det, men er redd han skal sette seg på bakbeina og nekte å komme da. Han har møtt svigers en gang før, i brylluppet mitt for 4,5 år siden. Han har ikke vært hos oss siden da. Er jeg slem som ikke har fortalt han det ennå?
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 6. desember 2009 #2 Skrevet 6. desember 2009 slem er vel å ta i litt, men det kan jo hende han syntes det er kos å dra dit, bedre å spørre om det er greit hvertfall. ellers kan dere vel være hjemme, siden det er så mange år siden dere feiret jul sammen sist. snakk med han, han blir vel sikkert med lykke til hvertfall
OsloMor Skrevet 6. desember 2009 #3 Skrevet 6. desember 2009 Sære foreldre er sære foreldre, men de fortjener uansett ærlighet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå