Gå til innhold

Hva får mannen din til jul i år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er litt tom for ideer. Har litt lyst å kjøpe han en bergans jakke, men han synes det er litt kjipt å få klær til jul og vil helst ha alle mulige slags duppeditter og leketøy, jeg synes han har nok av det da:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Parfyme og regntøy.

Fra lillemor får han 3 gutta på tur filmer.

Hmm, kan skrive ned noe av det jeg har kjøpt til folk? Kanskje du kommer på noe :)

Til pappa lager jeg konfekt og kjøper ull-tøfler

Div. venniner og søstre - julestrømpe med små-ting, f. eks godteri, smykker, sminke, sokker, undertøy, gavekort, badeskum, bodylotion i reisestr. o.l

Mamma får hårprodukter og riflet ostehøvel (hvis jeg finner, hun nevner det hver gang hun spiser ost:))

Besteforeldrene mine får dekorerte krukker med hjemmelagde julekaker.

Konjakk.sjokolade, reise, pledd, te, kaffe og kaffekopper, vin, sovepose, telt, fleecegenser, skøyter..

Gravert smykke, gravert kortholder? www.kobra.dk

Abonnement på blad?

Skrevet

jeg har kjøpt et sånn lite helikopter til han.er ikke helt sikker påom han kommer til å like det, men datteren vår på 3 år var helt vill når vi så det på butikken. den måtte pappa ha. hehe..;)

så har jeg kjøpt en cd og en film til han. Tenkte å kjøpe noen klær til han og. det trenger han virkelig

Skrevet

Min kjære får "Harman Kardon Go + Play, Portabel hifi for iPod". Er en sånn greie til å sette iPoden i for at alle kan høre.

Det er det han ønsker seg aller mest.

Andre ideer til han vær stor tursekk, da hans er ødelagt, ps3 -kan brukes både som spillmaskin selvsagt eller også som dvd og bluerayspiller. (Dvdspillern vår er urgammel og ganske sliten.)

Skrevet

han får en sånn bokssom overfører tv signaler fra tv`n i stua til soverommet... ellers vet jeg ikke helt enda... trenger igrunn nye vintersko, ski o.l.. får se hva jeg finner på....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...