Anonym bruker Skrevet 5. desember 2009 #1 Skrevet 5. desember 2009 om jeg skulle blitt kjæreste med bf må jeg da melde fra til nav? Ikke snakk om å bo sammen eller deling av utgifter. Og kan han da feks overnatte et par ganger i uken, eller vil det bli galt hos nav? barnet er under ett år og vi har aldri bodd sammen så eneste samvær han har med barnet er med meg tilstede.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 5. desember 2009 #2 Skrevet 5. desember 2009 når du søkte på stønader så skrev du under på at du ikke var sammen med barnefaren og at du pliktet og gi beskjed hvis det endret seg. så du i følge det så skal du si i fra. du mister sansynligvis ikke stønaden din, men da har du følt din del av avtallen du burde foresten snakke med nav og eventuelt en advokat. det er nemlig folk som har fått alenemorstønader 1 år etter at de flyttet sammen barnefar, fordi barnefar og barnemor aldri har bod sammen før. dumt og miste 1 år bare fordi man ikke har prøvd
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 6. desember 2009 #3 Skrevet 6. desember 2009 Her gjorde vi som følger: Vi hadde 2 barn sammen, og gikk i familieterapi. Terapauten skrev en bekreftelse på at vi gikk der sammen, og at han anbefalte at vi hadde tid sammen med ungene sammen... Dette var i orden for nav. Jeg ble gravid med nr.3 mens vi var separerte, og gav beskjed om dette med en gang... Fikk beskjed om at vi skulle si ifra den dagen vi evnt flyttet sammen igjen! Og det gjorde vi! For oss har det vært viktig å kunne være ærlige fra første start!
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #4 Skrevet 7. desember 2009 Herregud, snakk om å få sydd puter under armene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå