Gå til innhold

ubehageligheter i ribbeinet :/


Anbefalte innlegg

Skrevet

Den siste uken har jeg hatt ubehageligheter i ribbeinet, nesten helt inne med mellomgulvet på høyre side, det kjennes ut som om noen har festa gaffa tape der og river det sakte av igjen, eller at noen klyper der.. Kjenner det når jeg sitter i en stol med ryggen bakover lent og skal reise meg opp igjen, eller når jeg ligger i senga og skal snu meg.. Jeg vet jeg er dårlig til å forklare,men håper noen skjønner hva jeg mener

:P

 

Noen som vet hva det kan være eller har hatt noe lignende?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det akkurat likt som deg! Bare jeg har på venstre side.. =/

Er forferdelig ekkelt og vondt.. Klarer ikke ligge på venstre siden engang for det føles som om noe revner inni der..

Har også mista følelsen helt i huden på utsiden av der jeg har sånn vondt.. =S

Aner ikke hva det er fornoe da... Kansje en nerv i klem eller noe?

Skrevet

Huff.. det er ikke noe godt!

er virkelig ubehagelig i allefall, tenkte at om det fortsetter skal jeg snakke med jordmor om det når jeg skal dit.. Men håper bare det slutter innen da, for er ikke noe deilig i det hele tatt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...