Anonym bruker Skrevet 5. desember 2009 #1 Skrevet 5. desember 2009 hatt vondt i korsryggen i hele dag , no har det tatt seg opp og har skikkelig vonde"mens murringer" .... så no får vi se ka de sier ... Har også fått målt opp en livmor hals på 15 mm på sist kontroll som var for en uke siden ... Lykke til ,til meg:P Ha en fin kveld folkens
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2009 #2 Skrevet 5. desember 2009 Lykke til- jeg misunner deg litt kjenner jeg!
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2009 #3 Skrevet 5. desember 2009 Lykke til, gleder meg til det blir min tur:)
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #4 Skrevet 6. desember 2009 uff,ingenting enda.. men no tror vi ikke det er så lenge til ... har åpning, og hele tiden mens murringer ... livmorhalsen min er 10mm .... Så fikk beskjed om å holde meg rolig Så hun blir i magen lengst mulig .. Men seff kjekt om hun er klar og det snart skjer :)
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 6. desember 2009 #5 Skrevet 6. desember 2009 Oj oj oj... Så spennende! Masse lykke til! 7,5mnd - så er jeg også der (hvis alt går etter planen da:) Klem
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #6 Skrevet 6. desember 2009 masse lykke til videre i svangerskapet ditt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå