Gå til innhold

Bare for moro skyld: Hva synes du om navnet Bruno? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten i magen har fått et annet navn, men synes Bruno er ganske søtt og kult på en gang. Hva synes du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe for å si det sånn, etter å ha sett filmen Bruno så har jeg helt ande assosiasjoner til det navnet;)

Skrevet

Hehe - har vel egentlig fått noen litt spesielle konnotasjoner i det siste, det navnet ;-) Likte ikke navnet noe særlig før "Brüno" heller, jeg da :-)

Skrevet

Bruno Banani =) Forbinder navnet med hund jeg da!! =)

Skrevet

Huff, tenker på Brüno jeg og....*grøsser*

Skrevet

Besudlet for all fremtid etter den siste filmen til Sasha Baron Cohen..

Skrevet

Hehe, jeg har ikke sett filmen.. Men skjønner at navnet er ødelagt for ganske mange. :P

Skrevet

Du bør se den Merry Fruittful;)

Men kan ikke være prippen da når det kommer til "på kanten" humor:D

Skrevet

Hehe; tro meg, det er jeg ikke. Men litt i tvil om jeg vil se den ettersom jeg synes Bruno er et fint navn. Da blir det vel ødelagt for meg også. ;)

Skrevet

Jeg har kjent tre hester og en hund med det navnet, så for meg blir det rart på et menneske. Det er ikke noe galt med navnet ellers.

Skrevet

Jeg synes også det er søtt og kult. Har en Bastian fra før så en Bruno hadde passet godt:)

Skrevet

synes det er et fint navn jeg, men jeg hadde et marsvin som het det ,jeg synes det passer bedre på dyr.

Skrevet

Studentmamma: Godt det ikke bare er meg. ;) Sambo digger det også, så kanskje vi har det som reservenavn i tilfelle navnet vi har valgt ikke passer. Hehe. ;)

Skrevet

Enig med deg, synes faktisk det er litt kult.

Gjest irismor
Skrevet

Bruno er et typisk italiensk mannsnavn :-)

Men for meg som minner det desverre om bikkja til svigers som pissa og dreit inne på faanskap hver gang vi passa han når svigers var på ferie ;-)

Skrevet

Det het kaninen min som jeg hadde da jeg var 5 år:) Så for meg passer det bedre på et dyr, hehe..

Skrevet

Brunost tihi:-)

Skrevet

Hundenavn!!

Skrevet

Assosierer det med en islandshest :-)

Traust og pålitelig fyr, men litt lat var han :-)

Skrevet

Nja, helt greit. Det er jo utrolig itanliensk, og en det skriker jo ut pasta på samme måte som det lyser brunost av Ola.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...