Gå til innhold

Jeg er verdens beste venninne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en venninne. Vi er ikke så nære, men vi var det engang. Snakker sammen innimellom, på FB eller sms. Denne venninna mi så jeg sist for to år siden, da var hun relativt nygift og holdt på å bygge hus utenfor Begen. Jeg har da trodd at hun bodde i dette huset sammen med mannen sin.

Men neida, hun har blitt skilt hun, uten at jeg har fått det med meg. Og når skjedde dette? I 2007!!!

Ikke nok med det, hun har fått ny mann, også i 2007!

Hun har flytta med denne nye mannen sin til England i begynnelsen på 2009.

Og i september, ja, da ble hun mamma til en liten gutt.

Jeg fant ut alt dette i dag, da en annen felles venninne sendte meg et bilde av sønnen hennes utkledt som en potet (lang historie)

"Hvem er det da?"

"per"

"per?"

"Ja, gutten til Kari"

"Kari?"

"Ja, Kari Normann"

"Hæ, har hun en gutt?"

osv.

Det skal da nevnes at hun i hytt og pine kommenterer på bildene mine på FB, er fullt oppdatert på meg, mitt liv og mine barn.

Så, gratulerer til meg, jeg nominerer meg selv til årets dårligste og mest selvsentrerte venninne!

*flau*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du er jo ingen dårlig venninne bare fordi hun ikke liker å legge ut om livet sitt på FB

det er jo begges ansvar og møtes, så da er jo hun i prinsippet like dårlig som deg?

Skrevet

det er HUN som er en dårlig venninne, ikke du!

Men har du ikke sett hennes profil på fb? Hva med navn, hun har gifta seg, men ikke byttet navn?

HUFF, for ei venninne HUN er sier jeg. Stakkars deg :( Skjønner at det var leit.

Skrevet

Nei, hun har ikke gifta seg på ny (tror jeg da, hehe, hva vet vel jeg) Hun skifta ikke navn sist hun gifta seg heller. Så hun har hatt samme navnet hele tiden. Jeg pleier jo å lese inne på hjemmesiden på FB og se satusoppdateringene til folk innimellom, men det er liksom ikke sånn at jeg blar tilbake og leser alt, bare det som står på fremsiden, så da har jeg tydeligvis gårr glipp av hennes oppdateringer. Måtte inn på profilen og bla meg tilbake for og se om hun har skrevet noe. Og ser at hun f.eks har skrevet "leaving Norway" på en statusoppdatering, husker jeg leste den, men trodde hun skulle på ferie, men det var altså når hun flyttet. Og så ser jeg hun har skrevet type "bryger på noe", "kvalm og uvell" "1 mnd igjen" som jeg nå skjønner dreier seg om graviditeten, men jeg har ikke koblet. Og så er der naturlig nok et vel at gratulasjoner i dagene etter hun fødte. Jeg ser at jeg var bortreist den uka, så det har tydeligvis gått meg hus forbi. Herrefred, hvordan er det mulig å ungå å få med seg så store ting, i livet til venninna si.

Skrevet

Hihi, fikk en mld på facebook fra en venninne av meg nylig... Hun gratulerte meg med min 3 mnd gamle baby og visste ikke en gang at jeg var gravid... Og jeg har møtt henne flere ganger, også mens jeg var gravid og hadde stor mage...!

Hun trodde sikkert jeg bare hadde lagt på meg da, hehe!

Skrevet

Jeg slår deg HI! Hadde ikke pratet med en fyr på lenge på facebook fordi jeg visste at han hadde fått dame og greier, og etter en stund så går jeg inn på profilen hans. Joda, han er død. Og det var 5 mnd siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...