TøffiTrynet☠ Skrevet 5. desember 2009 #1 Skrevet 5. desember 2009 Sitter her med en nydelig liten jente i armene mine. Hun ble født for 2,5 uke siden. Og jeg burde bare kose meg, sant? Men ikke i kveld... Storebrødrene hennes er hos besteforeldrene, og mannen er på julebord. Og det er det som er problemet... Han kan seriøst ikke drikke, og har gjort utrolig mye dumt i fylla... Prøvd å gå gjenom låste dører, ødelagt ting, havna i bråk osv.. Og fyren er 32...! Han drikker nesten aldri, og det er kanskje det som er problemet? Sendte han en melding i stad for å høre hvordan det gikk.. Fikk en masse svada tilbake, og ble IKKE beroliget akkurat. Så nå sitter jeg her med tårer i øynene og føler meg bare trist, og gruer veldig til han kommer hjem.. Skal sies at jeg har vokst opp med en alkoholisert far, så sikkert derfor jeg reagerer så sterkt.. Han har aldri gjort meg noe i fylla, og er som sagt utrolig snill.. Men jeg bare takler ikke fyll. Hvertfall ikke nå, når jeg sitter her med søvnmangel og ny baby som er våken hele natta.. Nesten så jeg håper han ikke kommer hjem i natt... Takk for at du tok deg tid til å lese. Var godt å få det ut..
Gjest Skrevet 5. desember 2009 #2 Skrevet 5. desember 2009 Prøv å slappe av,du skal se han kommer hjem og verken har vært i trøbbel eller er for full.. 2,5 uke gammel baby,da har du nok hormoner også i ubalanse og det får hvertfall ikke meg til å se positivt på ting.. Prøv å få sove hvis du har mulighet,så skal du se at alt ser mye lysere ut imorra.. klem,klem
Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 5. desember 2009 #3 Skrevet 5. desember 2009 Hmmm, hørtes ikke ut som du har det så greit da nei... Skal ikke si jeg forstår hvordan du har det, men kunne det være en ide at mannen som på sofaen når han kommer hjem? Jeg bruker å sende sambo dit når han er ute og drikker, da sover vi bedre alle sammen igrunnen. Så får du prøve å legge deg når den lille sovner, om du ikke får sove får du iallefall hvilt deg litt.... Sender en trøsteklem til deg jeg, så får du kose deg som best du kan med tulla di
Gjest Skrevet 5. desember 2009 #4 Skrevet 5. desember 2009 Re opp til ham på sofa/gjesteseng eller noe, legg igjen en hyggelig beskjed om at han sover der fordi du ikke vil vekkes når han kommer hjem, og så tusler du i seng. Det går nok helst bra (gubben min skriver bare svada i meldinger selv i edru tilstand, så gibberish i sms'er trenger ikke på noe vis å ha noe med alkoholinntak å gjøre ). Når du våkner i morra skal du se at han ligger der, oppå dyna halvveis avkledd, og snorker som et sagbruk
TøffiTrynet☠ Skrevet 5. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. desember 2009 Takk.. Dere er snille. Det går jo sikkert bra.. Gjør jo som regel det! Og hormonene mine ja... De er helt klart på tur.. Skal prøve å slappe av litt, men sovner sikkert ikke før han er hjemme igjen..
TøffiTrynet☠ Skrevet 6. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 6. desember 2009 Og jeg klarer ikke å slappe av før han er hjemme... Men jeg får ikke tak i ham nå.. Og da tenker jeg selvfølgelig det verste... Er kjemperedd for hva han evt. har funnet på nå. Blir så sliten av å ha det sånn!
TøffiTrynet☠ Skrevet 6. desember 2009 Forfatter #7 Skrevet 6. desember 2009 ...og nå ligger han og snorker på sofaen.. Og jeg innser at jeg muligens er litt i overkant hysterisk for tiden... Men godt at han er hjemme, og godt at lillemor har sovet sammenhengende i 4 timer i natt! Litt søvn hjelper på det meste. Godt det er et helt år til neste julebord..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå