Gå til innhold

noen andre som "tisser" på seg


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg tisser lett på meg når jeg ler, nyser og hoster, noen andre med det problemet? hva skal jeg gjøre? hvordan blir det med fødsel? gruer meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen dråper kanskje. Bare tren bekkenbunn, knip knip!! :) Går nok bra, vanlig dette! Søk på nettet om du er usikker på øvelsene du kan gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Du er iallefall ikke alene om dette! Det er vel kanskje en bivikrning som vi ikke akkurat skriker veldig høyt om. Er liksom ikke dritt kult...:o(

Jeg har opplevd dette noen ganger og har derfor begynt å gå med asan våtservietter og ekstra truse i vesken. Det er nok som anonym sier vi må knipe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Du er ikke alene. Jeg gjør også lett det hvis jeg nyser vel og merke. Men som ei anonym sier her er at man må ta knipe øvelser. Jeg gjør det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg lider av samme problem, men har løst det med å benytte bind i perioder (har slitt spessielt når jeg er veldig tett i nesen) Men dette er vel til å leve med, har venninne som går på krykker pga bekkenløsning så jeg synes ikke dette er sååå problematisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selv om du har en venninne som går med krykker pga bekkenløsning og du ikke synes dette er et såååååå stort problem, kan vel andre synes det v el? skikkelig unødvendig kommentar av deg. Å tisse på seg er ikke akkurat kult det heller!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her også, ler og nyser = må "løpe" på do, ofte for å konstatere at - jupp - Forseint!! igjen... så her har vi ekstra truser i vesken og truseinnlegg når vi skal ut på tur. Sukk! Det blir mye trusevask... Jeg er ikke så flink til å ta disse knipeøvelsene, noen som har noen gode råd ang de??

 

Servitrusen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...