Gå til innhold

uke 5+6 og ingen ordentlige svangerskapstegn. Andre som meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke kvalm. Ikke smerter i mage. Ikke ømme pupper.

Kun ekstra sinna (litt som pms), og tisser ofte. Skulle gjerne følt meg litt mer gravid. For være sikker liksom. Andre sommeg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg følte meg heller ikke så veldig gravid i begynnelsen, men i uke 6 kom alt som kastet på meg. Kvalme, ømme pupper, trøtthet..... Gled deg....:-S

Skrevet

samme her Fru Nisse.

Merket ingen ting i uke 5, men da uke 6 kom kom kvalmen, da uke 7 kom ble den verre. Og trøttheten har også kommer nå de siste dagene.

GLED deg. (PS, du kan godt få min kvalme hvis du savner symptomer, eller nei, det unner jeg deg ikke, hehe)

Det kommer nok skal du se! :)

Klem

Skrevet

Skjønner.... Er bare litt engstelig. Venninnen min hadde symptomer som gikk over. Så mistet hun. Skjedde ikke før i uke 10, men hadde gått til grunne alt i uke 5-6. Skal til 1. kontroll i uke 7+. Kanskje får jeg også sett noe på UL. Håper dere kvalme snartblir bedre.:o)

Skrevet

Eneste symptomene jeg har er ømme pupper, pluss jeg hadde vondt i hodet fra jeg var 3+5 frem til 4+5 nå i forgårs. Kom i bølger gjennom hele dagen liksom. Men nå har jeg ikke det lenger. Håper hodepinen ikke kommer igjen, veldig travelt:(

Skrevet

jeg har heller ingen symptomer, eneste er at jeg er litt trøttere enn vanlig.

hadde heller ingen symptomer når jeg gikk med guttungen. jeg syns det er deilig å slippe å være kvalm, men jeg også kunne jo ønske jeg hadde litt mer symptomer. jeg var på ul når jeg var akkurat 6 uker og der så vi et bankende hjerte.

er i dag 7+3.

Skrevet

Har fortsatt ingen symptomer. Bortsett fra at jeg må tisse hele tiden på natta. Er 6+1 i dag. Regner med at jeg blir litt roligere hvis jeg får en positiv UL neste tirsdag. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...