Gå til innhold

Noen som vet ka dette kan være ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på do i ste å tissa, og ut kom det noe HELT hvitt , og konsistens som en halv ferdig bolledeig . :S

Er dette bare utflod eller kan det være noe av den så kallte proppen ?

Takker for alle svar :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åååja , glemte å si det :o Beklager ..

Eg er nett passert 35 uker ... :)

Skrevet

bare så det er sagt så er ikke jeg noen lege så dette er ingen fasit, og om du har noen ubehag så ville jeg ringt føden. når det er sagt så kan jeg fortelle at når proppen min gikk så var det i uke 38, hadde vært i dusjen så jeg satt med et håndkle surret rundt meg da jeg reiste meg opp kjente jeg noe ekkelt på låret da jeg tok på det, uten å tenke meg om så var det en ca 10 cm lang slimete greie, FARGELØS, jeg syntes det minte om en lang tjukk snørrklyse,(sorry detaljer). barnet kommer ofte innen en uke etter at proppen er gått så jeg håper ikke det er det for deg.

i mitt tilfelle gikk vannet 20 minutter etter proppen. og barnet kom dagen etter

Skrevet

har hatt mens murringer siste dagene ....

Men håper jo at hun holder seg inne til eg har ett fullgått svangerskap ...

:):)

Hadde forresten samme opplevelse i går , men då var denne "klumpen" større ...

Da var den ca 5-6 cm ...

Og eg kjenner ett veldig ubehag i ryggen ..

Men det har vel ikke noe med rier å gjøre ?

Tusen takk for svar :):)

Skrevet

Off topic - Misscc: Var det du som hadde den bloggen med morsom gravidhumor, illustrasjoner av sædceller som prater etc? Prøvde å søke etter den, men fant den ikke.

Skrevet

misscclambech.blogg.no

stemmer, god hukommelse du... :) hehe

mens murringer og rygg vondt er absolutt rie symptomer, veer er jo som mens smerter bare ganget med 100, hvor de tar tak i hele magen og det kjennes som om de tar tak i nedre del av ryggen, om dette øker på bør du prøve å ta det helt med ro, du trenger energi til en fødsel.. er nok ikke lenge til du blir mor:)

masse lykke til:)

Skrevet

Takk,takk for svar :) Tror eg bare skal sitte i ro å ikke gjøre så mye utav meg :P Å håpe hun kommer som planlagt i januar :D Vil jo at hun skal ha det best mulig når hun kommer til verden :)

Skrevet

Dette høres ganske nøyaktig ut som starten på min fødsel. På do og tissa, og fikk en svær slimklump med et par små blodspor i på papiret.

Etter en liten halvtime begynte jeg å få murringer i ryggen, men de varte ikke like lenge som rier, virket ikke som det jeg hadde lest om, så jeg slappet av litt. Måtte ringe føden da det begynte å bli verre, mest fordi jeg var nervøs, virket fremdeles ikke som om fødselen var i gang...

I hvert fall var gutten min født 4 timer etter første "murring", så fødsel var det:)

Lykke til...

Skrevet

Tusen takk for svar :)

Kommer innom igjen i måren om eg kan å holder dere oppdatert eg :)

HA en fortsatt fin lørdag folkens :D^^

Skrevet

ja gjerne oppdater

ha en fin kveld

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...