Gå til innhold

Trenger tips til en BRA ansiktskrem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg merker kulda gjør sitt med ansiktet, er blitt veldig tørr nå.. bruker mineral foundation til vanlig, det gjør vel ikke saken noe bedre.. men men.

Er det noen som som vet om en bra, fuktighetsgivende krem til ansiktet? Hva er sånn ca. pris og hvor kjøper du den?

Kan godt hende det jeg trenger er en kuldekrem. Bruker Avene sin kuldekrem til hendene og er veldig fornøyd med den. Blir utrolig tørr og får lett sår på hendene om jeg ikke er nøye med å bruker votter når det er kaldt ute. Vet ikke om Avene har ansiktskrem og.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker natusan ansiktskrem i krukke. Den koster rundt 40 kr og er kjempegod. Feit, men ikke klissete.

Skrevet

Jeg bruker MARY KAY, den er knallgod. De har den til fet/kombinert og vanlig hud. Så har de en som er veldig god om vinteren, den er med ekstra fuktighet.

Har brukt mary kay sine produkter i 5år nå. Har prøvd to andre merker i mellomtiden-men ender alltid opp igjen med mary kay.

De selges ikke i butikker, det er fordi alle kundene skal få de produktene som passer til din hud. Du kan søke på mary kay, og så kan d søke om du finner noen i området som selger. De driver med hudpleiekurs, det er gratis. Som regel får du et produkt gratis, eller et valgfritt produkt til halv pris. Jeg har selv solgt det i 2 år, men måtte slutte pga jeg ikke hadde tid da jeg begynte på skole. Flere av mine venner bruker også mary kay, og har ikke hørt noen som klager.

Om du ikke er fornøyd får du dessuten pengene igjen.

Tror du vil like det merke der altså :)

Hvor bor du? jeg kjenner noen rundt forbi i landet som selger. Kansje jeg kan få tak i nr. for deg.

Skrevet

den koster foresten 375kr, men den varer i 7mnd ;) Så da er det ikke så dyrt hvis du fordeler det på 7 mnd :)

Skrevet

A-krem fra apotek er veldig bra for alle slags hudtyper. Dessuten er den fin som kuldekrem for små og store, og de anbefaler den på såre babystumper! Den koster ca 160 kr og er drøy i bruk. Den er min nye favoritt:)

Skrevet

Ikke bruk A- krem hvis du har nøttealergi. Den inneholder peanuttolje, sønnen min fikk stygge utslett av A-krem.

Skrevet

Jeg anbefaler Decleor sin Hydra Floral ansiktskrem. Hudpleieren min anbefalte den som en meget bra hudkrem. Min supertørre og kvisete hud elsker kremen:) Man kan bestille den på strawberrynet.com:)

Skrevet

Bruker aderma´s vanlige krem hele året. Den er feit men tørker fort. Veldig fin på vinteren og. Lurt å bruke kuldekrem i tillegg ja, anbefaler Dermica.

Begge kjøpes på apoteket:)

Skrevet

Tusen takk for mange tips, jenter! :)

Sliten mamma, jeg bor i Troms. Mulig jeg finner noen om jeg søker på Mary kay, hører mange som er veldig fornøyd med sminke derfra og.

Skal prøve søke på de produktene dere har anbefalt, så finner jeg sikkert et jeg kan prøve. Prisen er egentlig ikke så nøye, så lenge den funker, men det vet man jo ikke før man har prøvd :)

Skrevet

Jeg blir alltid tørr i huden om vinteren, og har bare funnet en krem som funker for meg: Vichy Nutrilogie 2, som selges på de fleste apotek (ihvertfall Apotek 1-kjeden) Koster ca 180 kr og varer et halvt år, har jeg funnet ut :-) Jeg kjøper to kremer i året; Nutrilogie 1 til sommerhalvåret og Nutrilogie 2 til vinterhalvåret. Anbefales!!!

Skrevet

Jeg bruker simple sine ansiktsprodukter. Både ansiktskrem, sminkefjerner, rense krem og skrubb til ansikt. Kjempegode produkter til en svært billig penge. De koste vel mellom 30-65 kr og fåes kjøpt både i dagligvare og hos Vita. De er veldig milde så de er spesiellt fine om du har omfintlig hud;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...