Gå til innhold

blir så fusterert....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir så oppgitt på samboeren,

han har vært borte på jobb i 2 månder og kommer hjem på mandag, skulle tro dette ble fint,men neida...

fikk mail fra han i dag om at ettersom jeg skal på svangerskapskontroll i den tiden han kommer hjem så stikker han til sin farmor å spiser middag(klokken 2 på dagen) så om jeg orker så kan jeg komme dit etter kontrollen men mest sansynlig så har han rukket å komme hjem til jeg kommer tilbake så jeg kan bare dra hjem....

blir så skuffet over at han prioriterer å dra til farmor å spise middag klokken 2 på dagen istedet for å enten komme på legekontoret å kanskje rekke å være med på kontrollen eller dra hjem å vente på meg for å se meg når jeg kommer hjem og at vi kunne spise en koselig middag sammen første dagen på 2 månder...

(er 35 uker nå så har forandra meg endel siden han reiste)

og når jeg skriver på mail at jeg synes det er dårlig gjort at han heller drar til farmoren sin enn å komme hjem så får jeg at jeg ikke trenger å starte med å være sur å vanskelig allerede før han kommer hjem....

men hva forventer han da? jeg har hyperremesis og kaster opp hver dag, og bekkenløsning og sover jo som så mange andre her inne dårlig, er ikke så koseli å føle seg tilsidesatt alerede før han kommer hjem.

er jeg urimelig som synes at han burde vise litt mere glede og entusiasme over å komme hjem til meg og magen, og hvordan skal jeg få han til å forstå det??

Huff, ble langt og rotete dette....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville også blitt skuffet! Hadde jeg vært han, ville jeg gjort mitt ytterste for å rekke kontrollen og få møtt deg så fort som mulig. Jeg mener, 2 måneder er LANG tid!! Synes han virker lite forståelsesfull.

Skrevet

Jeg kan skjønne deg litt..

 

Men samtidig.. Han skal jo bare til farmoren sin og spise middag. Ikke akkurat som han skal på fylla med en kompis.

Du skriver jo også at han mest sannsynlig rekker hjem før deg.

 

Dere kan da spise en bedre middag litt utpå kvelden?

 

Det er jo ikke noen vits i å lage problemer.

Skrevet

Da kan jo han like gjerne si: hvorfor i all verden booker du legetime når han kommer hjem?

 

Hvorfor du skal ha med mannen på rutinekontroll, skjønner ikke jeg. Og kanskje han har savna farmora si og omvendt? Da er det jo fint at han drar dit på et tidspunkt du likevel er opptatt. Og om du skynder deg hos legen kanskje du rekker deg bort til kaffen.

Skrevet

Svelg frustrasjonen og gjør ditt for at det skal bli hyggelig!

Gjest Morn du
Skrevet

For å være helt ærlig, er du ganske urimelig om du blir sur for en bagatell som dette. Greit, dere har ikke sett hverandre på 2 mnd., men han har kanskje et behov for å se sin farmor og å få seg litt mat i kroppen etter å ha reist langt. Når dere begge har kommet hjem, har dere maaasse tid til hverandre, kose dere og kanskje til og med spise en middag sammen senere på dagen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...