Gå til innhold

Jul i svingen - Marvin spørsmål

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke sett på noen episoder av Linus i svingen, så er ikke helt oppdatert, men er Marvin gift med Agnetha? Tenker på episoden hvor alle sier at han er forelsket i den nye nabodama...Litt merkelig oppførsel hvis de er gift eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er gift med agneta. Forelsket blir vel litt å ta i, men ser ut til å bli betatt med en gang han ser henne. Kommer for å hjelpe henne med bæring samme kveld og blir da litt rar i trynet når han blir presentert for mannen hennes:) Ikke mer dramatisk enn det:)

Skrevet

jeg også reagerte på det :) haha..

Skrevet

Jg og reagerte på det Sa til sønnen min at han kan jo ikke være forelska i eei annen når han allerede var gift;-)

Skrevet

Hmm...enig. Og det er jo bare krangling og kjefting imellom dem...

Skrevet

Men det kan man dessverre bli...

Han var nok ikke forelsket, men heller litt betatt.

Skrevet

Reagerte også litt på det, det er jo barne-tv....

Skrevet

Det gjorde jeg og mannen min da vi så det første gang for 3 år siden. Det såg like dumt ut denne gangen. Klart det er virkeligheten for mange..men var ikke dette barne tv. Voksen humor spør du meg!

Gjest sug lut
Skrevet

Wow, en barnetv som viser at det er mulig å bli betatt og fjortis-fjåsete selv om man er voksen - og så betyr det ikke øyeblikkelig katastrofe alle vegne. Nei DETTE vil vi ikke ha, tenk om ungene våre ble littegrann mer vidsynte enn oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...