fjollefrua Skrevet 5. desember 2009 #1 Skrevet 5. desember 2009 for ett par uker siden kjøpte jeg 6 plater med sjokolade på tilbud, slik at vi kunne ha frem til jul. Jeg vet at vi har spist opp to av de, men nå var jeg fysen på noe godt og gikk for å hente sjokkis. Tror du jammen meg ikke at alle platene var borte......!!!!???? Enten har gubben gjemt de, eller spist de opp... Så da tenkte jeg at jeg kunne lage meg en kopp kakao med krem. Har en boks med ferdig pulver stående, men jommen sa jeg smør. Den var over halvtom... Fikk laget meg kakao, men er det virkelig mulig sier jeg bare....
De tre gull Skrevet 5. desember 2009 #2 Skrevet 5. desember 2009 Ja noen små mus er store som rotter!! Velkjent "problem" her i huset også!
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 5. desember 2009 #3 Skrevet 5. desember 2009 Det er nok bare de små husnissene som gjør innhogg i godisen nå før jul
Tante Bassa Skrevet 5. desember 2009 #4 Skrevet 5. desember 2009 Makan! Tror det er på tide du stammer opp den gubben din!
therehag Skrevet 5. desember 2009 #5 Skrevet 5. desember 2009 gubben skylder på hagegnomen;) hehe;) jeg har begynt å gjemme snop i klesskapet mitt:P trist men sant;) samboeren spiser det alltid opp før jeg rakk å få en bit, så da måtte jeg endre taktikk;)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 5. desember 2009 #6 Skrevet 5. desember 2009 i gamledager på gårdene så var det bare husfrua som hadde nøkkel til staburet - jeg er overbevist om at det var et lurt valg og lurer på hvem dust som fant ut at vi skulle gå bort fra det
Verdens tøffeste mamma Skrevet 5. desember 2009 #7 Skrevet 5. desember 2009 Jeg kan aldri ha noenting i hus om jeg vil spare på det. Min kjære spiser det opp.. Har funnet det perfekte gjemmestedet nå da.. Under grønnsakene i grønnsaksboksen i kjøleskapet..Hihi..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå