Gå til innhold

Noen som driver dagligvare butikk her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare en ting jeg lurer på...spør meg ikke hvorfor, men tenker på det hver gang jeg er i butikken:

At i tillegg til pengene man tjener får man vel en kraftig bonus i redusert matvare budsjett hjemme?

Hvor mye er det snakk om i fht hyllepris?

man skal undres på så mangt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ???? mener du at dere betaler full pris??? Må være en kjedebutikk dette da? for dere driver den?

Skrevet

Null rabatt på matvarer!

Skrevet

Hæ?? Jeg er sjokkert.

Har liten erafring fra butikk selv, men jobbe en periode i studietiden på Nille. Fikk da 30 % på alt der da...

Skrevet

Ingen rabatt nei!

Jeg har jobbet i dagligvarebutikker, forskjellige kjeder.

Man får heller ikke ta med seg varer som er avskrevet og skal kastes. Som brød, boller, frukt o.s.v.

Skrevet

Og dette gjelder alle ansatte, sjef eller ikke=)

Skrevet

de som driver butikken da?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

mamma har jobba i matbutikk, hun fikk 15% rabatt, og hun fikk ta med seg bakevarer hjem som ikke var solgt. Brøda ble plassert ute i en bod, og det var noen hestejenter som hadde deal om at de kunne hente når de trang. Jeg fikk stadig med brød hjem til meg selv også...

Skrevet

Driver hva da? Skjønner ikke.

Jeg har jobbet som butikksjef ja, og reglene gjaldt for meg og.

Men hva de som driver egen "kolonial på hjørnet" har for regler vet jeg ikke.. Er det så mange som har butikk, som ikke er kjede? Eller bor jeg veldig på landet nå?, hihi =)

Skrevet

Leste bare dt første innlegget ditt der du skrev at du hadde jobbet i flere butikker - skjønte ikke at du var sjefen... ;-)

Skrevet

Da jeg jobba i meny for et par-tre år siden fikk vi 5% trumfpoeng i alle butikker i kjeden - blei litt poeng/penger av det. Sjefen får det samme. I starten fikk vi ta med diverse ting som skulle kastes likevel hjem, men det blei det slutt på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...