Gå til innhold

Sex etter kirurgisk abort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ei jente på 22 år som tok kirurgisk abort mandagen denne uken, og har veldig lyst på sex med kjæresten min. Men det står at man helst skal vente i 2 uker. Noen som har brytet denne? I så fall har det skjedd noe med dere/deg da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bør vente de 2 anbefalte ukene, og pass nå for all del på prevansjon! Jeg hadde sex etter 1 1/2 uke, det gjorde litt vondt og det "rant" ut masse slim etterpå..

Skrevet

heysann .. eg har hatt to sånne ... !! :(:(

Tro du meg VENT !!!

Du vil IKKE ha innfeksjoner å drit !!!! Verdt å vente på :D

Skrevet

Spar deg for sånne kommentarer når du ikke vet ka som ligger bak !!! stakkars jente !!! Det der er ikke noe lett uansett ka som ligger bak !! !

De tankene og kommentarene kan du GODT holde for deg selv !

Skrevet

Tusen takk for at du svarte den "snerpa" der oppe som svarte slikt. Jeg har absolutt heller ingen behov for å svare på hvorfor jeg tok det valget også. Tusen takk for det. Godt det er noen gode mennesker der ute også. : )

Skrevet

Jeg prøvde å ha 1,5 uke etterpå, og jeg trodde jeg skulle dø av smertene!

Skrevet

Hva feiler det deg egentlig? Hvis du ble sååå provesert av dette? Hvorfor gidde å svare på dette innlegget da?

Skrevet

Jeg hadde sex få dager etter abort. Det gikk helt fint, ikke vondt. Tror det er lurt av dere å bruke kondom, da minker infeksjonsfaren.

Skrevet

Kondom minsker IKKE infeksjonsfaren, det er en myte.

Selv var jeg dum nok til å ha sex (med kondom) ca ni-ti dager etter kirurgisk og endte opp med infeksjon og en antibiotikakur på to uker og med den fulgte det et soppangrep. Så utålmodigheten vår endte med at vi ikke kunne ha sex på enda en månede.

Skrevet

Skulle da bare mangle at noen svarte denne "snerpa" ...

Synst det er en oppførsel hun godt kan holde seg for god til !

Håper inderlig at det går bra med deg ...

Vet ka du har vert gjennom ,og vet og at det ikke er lett UANSETT situasjon ...

Men ,håper dere venter med sex så dere ikke risikerer noe :)

MAsse lykke til :):)^^

Skrevet

Tusen takk alle sammen for at dere har svart meg. Jeg drøyer`n litt til jeg tror jeg....:) Jeg får høre på dere. Jeg orker ikke tanken på å gå gjennom det noen av dere har gått gjennom, så tusen takk igjen for svaret...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...