Gjest Skrevet 5. desember 2009 #1 Skrevet 5. desember 2009 Og pleier dere å stemme?? Jeg håper Chand vinner,har heiet på han hele tiden:).Men skulle ikke han vinne håper jeg på Mari! Jeg pleier ikke stemme,men min 19 årige lillebror stemmer nok for meg også slik som han stemmer på Chand,hehe.. Lurer på hvor mye penger han pleier å stemme for altså
velsignet med to Skrevet 5. desember 2009 #2 Skrevet 5. desember 2009 Jeg heier på Shackles, er Shakcles-feber på jobb for tiden ;-) Jobber sammen med moren til en av jentene.
hippopotamus! Skrevet 5. desember 2009 #3 Skrevet 5. desember 2009 Et fett egentlig, men jeg håper ikke at trønderrockeren vinner. Var drittlei etter 2 episoder. Og det skulle vært straffbart og synge vamp på trøndersk
bondeknøl Skrevet 5. desember 2009 #4 Skrevet 5. desember 2009 Chand..... eller Mari Stemte på Chand i går, første ganga jeg stemte
Sistah*G07*J09* Skrevet 5. desember 2009 #5 Skrevet 5. desember 2009 shackles eller Mari!!! Så lenge ikke den trønder-rockeren vinner, så er jeg fornøyd. Han kan virkelig IKKE synge!!!!
Gjest Skrevet 5. desember 2009 #7 Skrevet 5. desember 2009 Samme for meg hvem som vinner, synes ingen av de har noen x-faktor... En annen ting som irriterer meg er at det er dommerne som bestemmer hvem av de to med minst stemmer som skal ut. Det skulle bare vært den med minst stemmer som skulle gått ut...Shackles har jo vært en av de to siste 5-6 ganger, men aldri gått ut... Det er de som stemmer som skulle ha bestemt...
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 5. desember 2009 #8 Skrevet 5. desember 2009 Siden Lise røk ut nå igår, er det det samme for meg hvem som vinner. Hun var den eneste med GOD sangstemme der, og en smule særpreg.
therehag Skrevet 5. desember 2009 #9 Skrevet 5. desember 2009 enig med deg.. da lise røyk ut gidder jeg ikke se på de siste... men hvis chand kommer til finalen er jeg nødt til å stemme på den/de andre, for han kan bare ikke vinne... kråka i treet utenfor synger bedre...
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 5. desember 2009 #10 Skrevet 5. desember 2009 haha, ja sant? Skjønner virkelig IKKE at han har kommet så langt... Kunne sikkert vunnet Stjerner i sikte eller no, som Åge Aleksandersen-kopi, men sangstemme og artist-kvalitet?? Veeeel..
....mammatilto... :))) Skrevet 5. desember 2009 #11 Skrevet 5. desember 2009 Synest hele greia er en rein bløff, at han skaptrønderen som innbiller seg at han er Åge Aleksanderesen danker ut både Tommy,Gabrielle og Lise er ganske useriøst. Da kan man egentlig begynne og lure på hva slags mennesker som sitter og stemmer og om de i det hele tatt har peiling på musikk! Så nå som Lise røyk ut er det samma for meg hvem som vinner......
Cat.68 Skrevet 5. desember 2009 #12 Skrevet 5. desember 2009 Tommlingene venter nr 2. Opphløyer du ikke deg selv litt vel mye her. Bare fordi du ikke liker musikk stilen hanstil Chand, betyr jo ikke det at de som gjør det ikke har peiling på musikk?? Det er nå han som gått videre utfra folkets kriterier,og i mitt hode betyr det at en veldig stor skare tydligvis skjønnt noe du har bommet på. Vi liker alle forskjellig type musikk, det betyr ikke at den ene er rettere en den andre. Leonarhd Cohan eier ikke akkurat en klokkeren sangstemme, allikevel er han en av verldens største artister.??
Cat.68 Skrevet 5. desember 2009 #13 Skrevet 5. desember 2009 Så til svaret, Jeg synes alle de 3 som står igjenn er verdige å vinne, men holder nok en knapp på Chand.
GuttemammaX3 Skrevet 5. desember 2009 #14 Skrevet 5. desember 2009 Hva er det med han der Chand? Alle de andre får kritikk fordi de ikke fornyer seg, han går på scenen og gjør akkurat samme opptreden i hvert eneste program og blir rost opp i skyene??? Jeg skjønner ikke hvorfor han ble med i finalen i det hele tatt, selv om ingen har noe imponerende talent og skiller seg ut der, så er han langt under alle andre...
Gjest Skrevet 6. desember 2009 #15 Skrevet 6. desember 2009 Har det egentlig noe med at han er utlening?? Eller at det er trøndersk han synger på??? Jeg ser ikke på hudfarge og utseende ihvertfall! Og ikke er jeg trønder så det er ikke bare trøndere som liker trøndermusikk! Jeg synes det er kult med trøndermusikk! Og de sangene han sang i går da?? De var vel fine vel? Det var det beste han har gjort hittil mener nå jeg!
Trollemor og snuppa! Skrevet 6. desember 2009 #16 Skrevet 6. desember 2009 Kanskje slemt av meg å si det, men Chand hadde ikke kommet i finalen hvis han hadde vært norsk... Tror folk faller for konseptet til Chand, for han synger ikke spes bra! Men for all del, jeg tror Chand kunne solgt litt plater, jeg.. I sin sjanger.. Men jeg ville ikke kjøpt den! Jeg synes faktisk Rikke var veldig kul og særegen, og kunne blitt en bra artist.. Lise også var bra! Nå håper jeg Mari vinner!
Trollemor og snuppa! Skrevet 6. desember 2009 #17 Skrevet 6. desember 2009 Men er ganske sikker på at Chand vinner hele greia... :o/
Cleary Skrevet 6. desember 2009 #18 Skrevet 6. desember 2009 Samme for meg, er bare så glad at Lise er ute av dansen.
piano♫ Skrevet 6. desember 2009 #19 Skrevet 6. desember 2009 Chand skal hvertfall ikke ha på seg at det er dommerne som har redda han, for han er vel den eneste av de gjenværende som ikke har vært i duell, stemmer ikke det? :-)
Gjest Skrevet 6. desember 2009 #20 Skrevet 6. desember 2009 Ja,han er den eneste,er vel en grunn til det:).Nemlig seerne:). Jeg synes han er flink å synge jeg:).Ikke den fineste sangstemmen kansje..Men han er en skikkelig artist,kul,og synger kule sanger.Men den sangen han sang for 2 fredager siden var den verste han har sunget,kjedelig! Men flaks at seerne sørget for at han slapp å synge om igjen:). Men det er sant at det skulle vært seerne som bestemte hvem som skal få gå videre helt på slutten,altså av de 2 siste,ikke dommerne! Sykt!
M ♥ ♂-2010 Skrevet 6. desember 2009 #21 Skrevet 6. desember 2009 Jeg synes Lise hadde fortjent det uten tvil.. Nå er jeg veldig i tvil!!
har fått lita pia Skrevet 6. desember 2009 #22 Skrevet 6. desember 2009 Shackles uten tvil..norge trenger en nu jentegruppe:) trøderen syns jeg har sin sjarm, men han har ikke noen x- faktor...
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 6. desember 2009 #23 Skrevet 6. desember 2009 Bare ikke Chand, for meg kan han oppsummeres i ett ord: TRAGISK!!! Hvorfor fikk Tommy høre han var ensidig når han ikke var det, men Chand????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå