Gå til innhold

fy f... jeg kjenner jeg blir provosert...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fatter ikke at det er mulig og skade små uskyldige barn. Godt de ble tatt, nå håper jeg virkelig de får smake sin egen medisin! Noen ganger er det nesten synd det ikke finnes gapestokk...

Skrevet

de skulle blitt tvangs kastrert slik at de ihvertfall aldri kan sette egne barn til verden...

Skrevet

uff og uff... jeg har virkelig ikke godt av å se slikt, men klarer ikke la være... får så vondt inni meg! tårer i øynene av alt som har med misshandling å gjøre:( stakkars barn!

blir paranoid av slikt jeg, man vet jo aldri... fysj!

Skrevet

Blir provosert av media også jeg da... skulle tro det var en konkurranse om de mest motbydelige nyhetene. Hvem har behov for å se alt live liksom?

Skrevet

off..kjenner kvalmen..skjønner ikke hvorfor jeg ser slikt =( Men håper de som utsetter barna får sånt rett og slett brenner i helvete!!! Kjenner "dyre instinktene" i meg ta over sunn fornuft når jeg ser slikt!!!!Hvis noen hadde behandlet ungene mine slik ...Da hadde nok den ellers så rolige meg vært i stand til en del kjenner jeg..

Skrevet

Fy faen... også de små barna.. får så vondt så vondt inni meg.

Skrevet

nå tenker jeg ikke bare på de som blir fysisk mishandlet der, men tenk dere hva de andre barna lærer... At det liksom er ok å slå andre hvis man ikke får viljen sin...

UFF...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...