Gå til innhold

hvor lenge skal dette holde på???blir utslitt...ang rier..

Anbefalte innlegg

Skrevet

har hatt rier nå siden fredags kveld....da var di svake, men hvert 5 min....også masse mensensmerter og vondt i ryggen, og måtte på do hele tiden....di stoppet opp ¨på natten, men begynte igjen i går formiddag...gikk på kontroll og ble ikke registrert som sterke rier, hadde 1 cm åpning og nesten moden, og hodet er festet....fikk litt rier igjne på kvelden, men stoppet opp...kom igjen i dag midt på dagen, og har fortsatt til nå. kommer ofte, men er ikke uhyre vonde, bare veldig ubehagelige. gått masse på do i dag og .... men begynnner å bli sliten nå...har født en gang før, gikk fort,5 timer,...da var riene som dette til det var ca 8 cm, så er jo på vakt, men vil ikke på kontroll igjen for å bli sendt hjem igjen... kan dette holde på i evigheter???? har 4 uker til termin...

beklager rotette innlegg, ikke lett å forklare dette:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fødte du før termin den første gangen da?

Tror vel egentlig ingen kan svare deg på hvor lang tid det vil ta. Tar det seg opp kan det jo gå fort, men det er du jo klar over. Spennende og slitsom periode du er inne i.

Lykke til:)

Skrevet

takk for svar=)

forrige holdt på å komme i uke 32, men klarte å stoppe han, så fødte 6 dager før termin...så har vært forberedt på at denne her og kunne komme tidlig=) hadde selvfølgelig vært best om hun holdt seg innne til termin, men skal det forsette med slike maserier hver kveld, så kan hun godt komme nå!!!!

Skrevet

Ut i fra det du beskriver kan det nok hende at fødselen ikke er så langt unna. Prøv å slappe av, ta et par paracet og ikke fokusere på de maseriene.

Lett for meg å si kanskje;)

Skrevet

Med tredjemann holdt jeg på sånn i fem dager. Mandag til fredag...Var på kontroll på KK fredagen og ble strippet...lørdag morgen gikk vannet..Og maset stoppet...i noen timer. Fikk ordenlige kraftige rier 16 timer etter vannet var gått, men hadde heldigvis hatt "fri" i noen timer.

Føler med deg...man blir helt utslitt av sånt!! Masse lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...