Gå til innhold

Hvor mye fruktmos i en porsjon grøt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det et vel ikke bra med alt for mye fruktmos i løpet av en dag sikkert... Han har jo pleid å få en liten porsjon fruktmos midt på dagen i tillegg til grøt. Så hvor mye skal jeg ha i grøten for å variere smaken på den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det vel bare å prøve seg litt fram.. Jeg pleide ihvertfall å gi grøten helt naturell i starten, for så å spe på med litt fruktmos på slutten av måltidet for å få lurt inn resten:) Et beger om dagen kanskje?

Skrevet

Min gutt var ikke så interessert i grøt, så jeg pleide å ta grøt på en teskje, og dyppe tuppen av skjeen i litt fruktmos, da spiste han i hvert fall litt:)

Skrevet

Til 1 porsjon grøt på 1 dl vann har jeg i 3 gode ts fruktmos... Kan ikke gi henne kun fruktmosen for da gulper hun som en helt! :-S

Skrevet

Har gått på Risgrøt banan her siden han begynte med grøt, men idag kjøpte jeg bare risgrøt naturell. Tenkte å variere den med litt frukt. Så i kveld har jeg kokt eplemos, pæremos og aprikospuré :)

Moset banan kan vel også puttes i grøt? Eller er det for hardt for magen når han er bare 5 mnd? Ikke snakk om store mengder altså...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...