cherry coke Skrevet 5. desember 2009 #1 Skrevet 5. desember 2009 Den seksuelt frustrerte cherry hadde SEX i natt!!! Ahh...det var så herlig og dette unner jeg meg selv :-) Har ikke hatt sex på ..tja..år iallefall, og dette gav mersmak! Hehe, kudos cherry =)
Alba44 Skrevet 5. desember 2009 #3 Skrevet 5. desember 2009 Så flott da!! Håper det var en BRA fyr! ;-D
cherry coke Skrevet 5. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. desember 2009 Fyren er veldig bra=) Har kjent han i mange år, så det var veldig komfortabelt. V holdt det gående i timesvis ..hehe:-) Skal spare dere for detaljene, men la oss si det sånn at han vet hva han styrer med og han KAN det her.. Ahh..
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 5. desember 2009 #6 Skrevet 5. desember 2009 hehe høres ut som en bra natt:) Ikke noe er bedre enn en fyr som vet hva han gjør og ikke bare fomler rundt.
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 5. desember 2009 #9 Skrevet 5. desember 2009 Haha! Alt man deler med andre da gitt Good for you! =D
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 5. desember 2009 #12 Skrevet 5. desember 2009 er det noen som fortjente dette så er det deg! hva syns du om halvar flatland nå?...hihi
cherry coke Skrevet 5. desember 2009 Forfatter #13 Skrevet 5. desember 2009 Hehehe..fremdeles sjarmis;-) Ja, her deler jeg info i vildens sky! Hehe, må jo bare fortelle hele verden at jeg har fått meg noe! Og det var på høy tid:-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 5. desember 2009 #14 Skrevet 5. desember 2009 hahaah.. da trenger du mer! jeg kommer sikkert til å gjøre det samme om det skjer meg... haha... huff.. du og jeg altså. det er noe galt med oss
cherry coke Skrevet 5. desember 2009 Forfatter #15 Skrevet 5. desember 2009 Hehe, ja sant det:-) En gang skal vi drikke baileys og prate skit sammen! Det tror jeg hadde blitt moro;-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 5. desember 2009 #16 Skrevet 5. desember 2009 ja det hadde vært knall! du, oslomor og meg det syns jeg vi skal få til i sommer! da har jo alle god tid
Snakkelittmeddeg Skrevet 6. desember 2009 #17 Skrevet 6. desember 2009 Eg kan reise til byn no å få meg noe.. men skal være så jævla kostbar, så går toget og litt til....
cherry coke Skrevet 6. desember 2009 Forfatter #18 Skrevet 6. desember 2009 Hehe, jeg har vært kostbar alt for lenge! Godt å legge bort prippenheten litt.. Og det er snakk om år med avholdenhet, så det var jammen på tide. :-)
cherry coke Skrevet 6. desember 2009 Forfatter #19 Skrevet 6. desember 2009 Ja, Oslomor må være med!! Hadde vært utrolig festelig=)
Gjest Skrevet 6. desember 2009 #20 Skrevet 6. desember 2009 Etter år uten sex er du jo blitt jomfru igjen!!! hehe... Good for you )
Gjest Skrevet 6. desember 2009 #21 Skrevet 6. desember 2009 Hihi, det hørtes ut som en skikkelig suksess :-) Håper det er slutt på tørken nå da ... Kos deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå