Gå til innhold

Krem til fjeset.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt blir så tørr i fjeset når det er kaldt ute. Kjøpte en krem som jeg ble anbefalt på apoteket som det skulle være minimalt med vann i. Prøvde den på han, men han ble veldig rød. Prøvde den på meg selv og den svidde skikkelig. Så den kommer jeg ikke til å bruke mer på han. Heter forresten Decubal.

Er det noen som kan anbefalle en krem som det er lite vann i og som kan brukes når det er kaldt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke angående vann... jeg bruker spenol jeg, for den bruker jeg på meg selv og har den i hus. Funker bra på gullet mitt iallefall. Har fått anbefalt A creme, men den er så dyr, så har ikke hatt råd til den enda.

Skrevet

Skal sjekke på apoteket ang. Akrem

Spenol er det vel mye vann i vil jeg tro, men takk for svar:)

Noen som har noen andre forslag????

Skrevet

Babyline ansiktskrem:)

liker den bedre en a-krem

Skrevet

Vi bruker Avene kuldekrem på våre 5 små troll, men jeg vet ikke om det er lite vann i den. Kremen har vunnet best i test og vi er kjempefornøyd med den.

Skrevet

Bruker Ceridal kuldekrem på ungene, bruker den også i barnehagen, den er super =)

Skrevet

Vi bruker sebamed kuldekrem og den er det ikke noe vann i. Sønnen min har veldig sensitive hud. Brukte den når det var -10 her og den funket kjempebra:)

Skrevet

Vi er veldig fornøyd med ceridal på tørr (og sår) hud. Den er helt uten vann.

Jeg har hørt om noen som har reagert på den, så det er nok greit å prøve litt før dere evnt kjøper. Kjøpes på apoteket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...