Gå til innhold

Hva er det med mannfolk som gjør

Anbefalte innlegg

Skrevet

at de sovner på rommet når de skal legge barn?

Vi har en på 3mnd som han skulle legge og det tar jo litt tid...

Og igjen måtte jeg opp å vekke min søte mann som lå på sengen og snorka..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De kan sovne så fort for de har ingen bekymringer ang. morradagen og ingen planer om å tenke på hva han må ordne i morgen ;-)

Skrevet

Verre når han sovner før ungene han skulle legge har sovnet =P

Skrevet

Menn kan sovne hvor som helst, når som helst.

Skrevet

Enig med AnnaAnka her.. de har vel heller ingenting de skal gjøre når ungene er lagt, så de føler at de likegodt kan ta kvelden når ungene legger seg.

Skrevet

Ha ha..Det har jeg enda ikke opplevd:) Og enda verre er det hvis han klarer å vekke den lille med snorkingen. Da hadde jeg blitt litt varm i toppen kjenner jeg..

Skrevet

Kanskje jeg skulle latt han sove å sett hvor lang tid det tok før han våknet. Tror han hadde følt seg litt teit da..hihi

Skrevet

Huff - her i gården er det jeg som sovner;) Sovner som regel etter jeg har sunget siste sangen... da er jeg sååå bedagelig avslappet i kroppen - og skal bare slappe av liiiiiiiiiiitt til... og så våkner jeg fire timer senere når sambo kommer hjem fra jobb;)

Skrevet

Hmmm... jeg sovner her også. Og jeg er da jente... Sovner under amming i senga, er såååå søvndyssende og jeg er så slapp og matt av amminga uansett.

Av og til har mannen latt meg sove helt rundt. Kjempedeilig. :D

Skrevet

Her i huset er det også kvinnen som sovner under legging av barn :P Fantastisk deilig å ligge å slappe av sammen med lillegutt etter lesing og nattasang :) Har til dags dato ikke opplevd at mannen har sovnet under leggingen.

Det skal da nevnes at det er mens mannen er på jobb (fire uker i strekk) og mor er ekstra sliten at dette har hendt. Er nå gravid og kjenner at det lett kan skje igjen.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...