CMH Skrevet 5. desember 2009 #1 Skrevet 5. desember 2009 Jenta min er 11 mnd i jula og jeg må jobbe 28-31 Desember. Skal være hos foreldrene mine 23-28 Desember. Samboeren min har og lyst å jobbe i jula. Jeg lurer på om det er egosistisk av meg å spørre besteforeldrene om de vil passe henne i noen dager mens vi jobber? Vi ser dem så sjelden, men når vi er der forguder de henne. Søsteren min ( Supertante) og niesen min på 4 skal også være der, lillegull elsker å leke med henne og trives å være hos mormor og moffen, hund har de også, og det synes hun er kjempestas. Hadde dere greid å være borte fra ungen i 3 dager? Ammer ikke lengre heller. Hun har overnatta før, og det har gått greit.
Gjest Skrevet 5. desember 2009 #3 Skrevet 5. desember 2009 Det hadde jeg klart, ja. Gjorde det da minstemann var 8 mnd vi (fredag ettermiddag til søndag formiddag). Det går så fint at. Min erfaring er at det er mye værre for mammaen enn for barnet ;-) (At samboeren din faktisk har mer lyst til å jobbe i jula enn å være hjemme og kose seg med barnet sitt har jeg værre for å forstå. Jeg hadde aldri gått frivillig på jobb når jeg kunne vært hjemme og nytt juleferie med de små.)
Gjest Skrevet 5. desember 2009 #4 Skrevet 5. desember 2009 Kan jo ikke garantere at du ikke kommer til å savne henne da,det må du regne med,men det går så bra att:). Min eldste gutt overnattet for første gang da han bare var 8 mnd,og det var hos bestefaren og kjæresten hans! Og da var ikke jeg eller faren hans der,så han var alene hos dem (og så var jo sønnen til kjæresten til faren min der også da,han var 6 år den gangen).Jeg savnet han veldig,men det gikk likevel veldig bra! Han var der i 2 dager,altså fra fred-sønd.
CMH Skrevet 5. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. desember 2009 Ok ok Han er selger og har veldig varierende lønn, så det er derfor han vil jobbe litt da. Ikke sånn på død og liv at han vil jobbe istedetfor å være med lillingen. De er sammen hver dag mens jeg jobber, fra 09-16.. Så han ser henne nesten mer enn meg.
Gjest Sekretøsa Skrevet 5. desember 2009 #6 Skrevet 5. desember 2009 det hadde jeg ikke tenkt over engang! Klart det går fint? kommer du hjem etter jobb til henne da? Når minsten her var 11 mnd kom besteforeldrene å henta han, og tok han med seg hjem (kjøretur på 60 mil) og hadde han i 4 dager før vi kom oppover til dem
CMH Skrevet 5. desember 2009 Forfatter #7 Skrevet 5. desember 2009 Vet jeg kommer til å savne henne ja. Var borte fra henne en dag på harrytur i sverige i sommer og jeg savna henne sårt.. Da sov hun borte en natt. Skulle liksom sove leenge den morgenen, men våkna klokka 9 Skulle ønske jeg hadde en jobb med bedre arbeidstider og slapp å jobbe i jula.. Til høsten skal jeg studere igjen, så dette er heldigvis bare for en periode.
CMH Skrevet 5. desember 2009 Forfatter #8 Skrevet 5. desember 2009 Foreldrene mine bor ca 4 timer unna herfra, med bil. Så hvis jeg spør og de sier ja, starter vi hjem til foreldrene mine igjen samme dagen som siste vakta min er. Går jo sikkert helt fint, men er litt usikker på om vi skal eller ikke.
Gjest Sekretøsa Skrevet 5. desember 2009 #9 Skrevet 5. desember 2009 Go for it! Det kommer til å gå strålende )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå