Gå til innhold

Noen som vil bli kjent?


*Idae123

Anbefalte innlegg

Heisann... er ei jente på 21 år som venter mitt først barn. Har termin 15 mars. Hadde vært koselig å bli kjent med flere jenter som er i samme båt som meg. Alder, bosted og termin dato har ingen betydning. =P

 

Hadde vært koselig, og håper flere hadde syntes det samme..

 

 

God helg jenter...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann....

Jeg heter Anita, er 22år å skal ha min første 3juli:-)

Bor på Eidsvoll. Enn du hvor holder du til?

Er ca 11uker på vei, skal på kontroll 16desember, gleder meg masse, men er også veldig nervøs på hva jordmor vil si, redd for at alt ikke er som det skal. Men vi satser på at alt går bra.

 

Har du fådd vite kjønn på nurket da?

Hvordan har svangerskapet ditt gådd så langt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisnnn... Koselig at du svarte på innlegget =)

Jeg bor i fredrikstad...

Skjønner at du er nervøs, var det selv, men det var litt pga jeg har vært uheldig å mista 2 ganger før. så denne gangen invisterte jeg i å kjøpe en sånn en babydoppler.. =)

Dem sa på ordinær ultralyd at det skulle bli jente, men jeg tar det med et klype med salt i og med at dem har sakt endel feil før. Skal på 3D ultralyd torsdag neste uke, så da får jeg vel mest sannsynligvis vite 120% hva det blir.. =)

Svangerskapet mitt har gått stortsett knirkefritt, har selvfølgelig vært litt nervøs i perioder men det har nesten gått over nå. Jeg jobber som hjelpepleier i hjemmesykepleien, og fikk vite igår at dem ikke fikk tilrettelagt noe mer for meg på jobben, pga tunge arbeidslister og tunge brukere, så derfor skal jeg ikke jobbe noe mer på en god stund kan man si.. =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trasig at du har mistet 2ganger, var du langt på vei da?

Hva er en baby doppler?

Ja jeg er også av den oppfatningen at man bør ta ultralydkjønnet litt men en klipe salt, i allefall i starten, men er jo fint å ha en liten pekepinn:-)

Ja da er det bare ventinga igjenn da....men tiden går jo så fort.

Har dere kjøpt noe utstyr og sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gangen var jeg 13 uker på vei, og andre 5 uker... Så var ikke sånn veldig langt på vei, men det var forferdelig trist uansett, fordi barnet var veldig ønsket...

Babydoppler er sånn som jordmora har, sånn som du kan høre hjerterytmen til ungen når en selv måtte ønske.. =)

 

Jeg har ikke kjøpt sånn veldig mye, for mye hadde vi fra før av fra forje svangerskapet. også har vi fått endel fra foreldra mine fra da jeg og broren min var små som en kan bruke igjen, ellers fått endel nesten nye ting fra venner og nabo osv.. =)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg heter også Ida, bor i Sarpsborg og har termin 20. mars:)

Synes du doppleren fungerer? Har hørt andre som sliter med å finne fosterlyden..!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter. tenker jeg ville henge meg litt på samtalen deres her jeg =D jeg er også 21 år,bor i oslo med mann og hund, venter vårt første barn. Jeg er 28 uker på vei. Vet at vi får en gutt<3 At jeg ble gravid var ikke planlagt, men vi angerer ikke. Jeg har termin 5 mars, men tror nok det blir ks på meg,og da sa JM at det ville bli endten 24-25 februar. Får svar på det i morgen.. **spennende**

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til ida, jeg har ikke hatt noe problemer med dopplern, jeg finner hjertelyden hver gang.. =)

 

Koselig at det er flere som er litt i samme sko som meg da.. er gift og har hund selv =P

Også bor jeg i fr.stad =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei jenter.

Jeg er 26år fra fredrikstad har termin 14.mars. jeg er gift og har hunder:)

var noen av dere på tobias 2.desember på bim treffet?

 

Lyst å kjøpe meg sånn doppler jeg oxo,føler det er litt lite liv nå de siste dagene.

er med på tell med meg prosjektet så jeg får ringe om det ikke blir bedre:(

 

Hilsen Carina

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Carina.. =)

Kanskje vi møtes på fødeavdelingen da =P

gift og har hund jeg også...

 

Det kan tenkes at ungen har snudd seg sånn at den sparker inn mot ryggen din..

Jeg angrer ikke på at jeg kjøpte meg den, det er betryggende å ha den i bakhånd.. Jeg kjøpte min på internett, og fikk den gangske sjapt også.. `Hvis du går inn på finn.no og søker på angelsounds eller babydoppler så kommer det nok opp noe...

Er med på prosjektet jeg også.. hittil har det gått bra.. Så lenge en kjenner liv så skal ting være bra, hvis du ikke kjenner noe i det hele tatt bør du ringe...

 

Er det noen som vil veksle msn adresse her forresten??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm... følte jeg meg brått litt uten for som ikke var gift og hadde hund..hehe..men har samboer da..kan han gå for å være begge deler?? neida..han er best han.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann jenter!! Jeg er 24 år og kommer fra Siljan i Telemark. Jeg er forlovet og har to hunder og en hest :-P

 

Jeg har termin 2 mars, og venter førstemann :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på treffet på Tobias!

Er gift men har dessverre ikke hunder! Har mast om det i flere år, men mannen min mener bestemt at hunder bør ansakffes etter at man har fått barn...jeg er veldig uenig i akkurat det..!

Ellers er jeg også med på telleprosjektet. Det hender det går såpass lang tid mellom bevegelsene at jeg kommer ut av telling, sovner eller må gjøre noe annet slik at jeg ikke får kjent etter. Det er ikke hver dag det blir like nøyaktig altså.. Får heller ikke til å telle innenfor samme tidsrom hver dag! Det går bare ikke..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var meningen at jeg skulle på Tobias jeg også, men var ikke helt i form den kvelden, så da tenkte jeg heller å kanskje dra neste gang...

Er med på telleprosjektet jeg også.. nurket mitt sparker gjennomsnitt 10 spark på en 7 til 10 minutter... Tror det at så lenge du kjenner liv så er det greit...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...