Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ah,så dårlig jeg sover for tiden!Senga er for myk (eller det er vel jeg som er blitt tyngre...) så jeg må sove i midten der den er hardere,ergo sover jeg nesten oppå min kjære mann,som på sin side også sover dårlig for jeg høres ut som et tog når jeg sover sier han!

Våkner konsekvent i 3-tida og er våken en time eller så... Pluss at jeg våkner hver gang jeg må snu meg for jeg er så stor OG har en pute mellom lårene som også skal bli med på denne hersens snuinga..!

Så er min kjære sønn dårlig for tiden,så i over en uke har han våkna flere ganger om natta og vi må inn til han og enten legge oss sammen med han eller trøste han...er IKKE vant til våkennetter,og kan godt vente til babyen kommer for jeg trenger absolutt ikke å øve meg på dette!!

Dagens syteinnlegg...stakkars meg!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, det er så utrolig slitsomt!! Her er jeg akkurat på bedringens vei etter en sånn laaaang runde, så vet akkurat hvor slitsomt det er og føler virkelig med deg! Litt av en operasjon å snu seg for tida også, ja... Alt som skal med... Bekken, mage, pute... Hehe... Hvor lenge igjen til termin?? Får håpe tida går fort og at nattesøvnen bedrer seg litt for dere når sønnen deres blir frisk igjen:) Absolutt lov å synes synd på seg selv når man er midt oppi en sånn sjau... Krysser fingre for at det bedrer seg snart:)

Skrevet

Har 38 dager igjen,og tenker at om fødselen skulle startet snart hadde jeg ikke klart det..! jo,hadde sikkert det,men tanken på en fødsel akkurat nå skremmer vannet av meg!

jeg HATER å sove dårlig!!!:)

Skrevet

Helt enig... Jeg også HATER å sove dårlig... Jeg har også tenkt sånn en stund at jeg er altfor sliten til å orke en fødsel akkurat nå. Men det skal ikke så mye til før man får litt overskudd igjen;) Et par netter grei søvn så er man med en gang mye mer klar:) Eller iallfall kjenner jeg det sånn... Hehe... Sovet rimelig bra i natt etter altfor lang tid med minimalt med søvn, men jeg bruker opp energien min på sånne "dumme" ting som å handle mat for hele uka, lage stor middag som tar lang tid osv.... Bør jo overlate det til mannen min nå, så jeg kan "spare" energien min;) I tillegg er det jo ikke heller bare fødselen man skal orke; man skal jo orke alt som kommer etterpå også... Barseltiden synes jeg var tung sist, så jeg vet jeg trenger overskudd til å takle det også...

38 dager igjen er iallfall noen dager å hente seg inn på dersom det blir bra fra nå av;) Og selv om det ikke blir det, så ordner nok naturen opp og skaffer deg den energien du trenger;) Er iallfall sånn jeg prøver å tenke... Vi får satse på at ting bare blir bedre fra nå;) Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...