Gå til innhold

Tiltaksløse fjott!

Anbefalte innlegg

Skrevet

og det er min feil!!!

Er så frustrert! Jeg har alltid hatt den oppfatningen at om du vil ha noe gjort, så bør du gjøre det selv. Jeg er ganske selvstendig, vant til å gjøre det meste, både ute og inne. Noe er gøy og noe er slit..

Samboeren min er nok litt vel bortskjemt, er min egen feil som aldri har mast på han eller noe.. Men han letter jo ikke akkurat på rompa og gjør ting av fri vilje, og jeg gidder ikke mase på en voksen mann.. Da gjør jeg det like gjerne selv. Både husarbeid og uteting.

Jeg er litt sterk, trener en del, og gjør jo en del.. (ikke markerte muskler, da det ikke er fint.. :P )

Er en del som må gjøres her før vinteren kommer. Er litt på etterskudd, men har slitt med hypermesis, og lagt rett ut på sofaen de siste månedene, nå er det endelig litt bedre, men nå har jeg begynnende bekkenløsing.. :s Prøver å gå en tur hver dag, men merker at det blir vondere og at jeg blir mer sliten..

Har spurt samboeren min nå i en uke om han kan fikse vedskjul, sette opp veden, og sette inn hagemøblene.. Det har ikke blitt gjort.. Første gangen jeg faktisk ber om noe, så skjer det ikke!

Endte tilslutt at jeg måtte stolpe ut i en halv meter snø og fikse alt. Nå er jeg så utrolig sliten.. Får jeg et takk? Eller ros for det jeg gjør? Neida, istede blir han sinna for at jeg gjorde det, han hadde nemlig tenkt til det.. Burde jo ikke gjort det, iogmed at ryggen min nå hater meg.. :s Men jeg måtte ordne veden.. I tillegg måtte eg bære inn en haug med ved og.

Jeg blir så frustrert.. Er frustrerende å måtte mase så utrolig lenge på ting, også ende opp med å bli kjeftet på!

Han er en bortskjemt fjott, og det er min feil.. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...