☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 5. desember 2009 #1 Skrevet 5. desember 2009 Er bare på besøk her på 2 tri da, henger jo fortsatt på Bli Gravid jeg da (sukk!) - men tenkte titte innom og høre hvordan det står til med deg...? Håper du har det bra!!! Klem fra
Molait Skrevet 5. desember 2009 #2 Skrevet 5. desember 2009 men åååhh...nå trodde jeg det kom gode nyheter om at du hang på 1 tri jeg:( At det skal være så vanskelig da?! Med pergo og alt. Har du prøvd sex? Joda alt vel her. Jobben fikk ikke tilrettelagt så går hjemme på svangerskapspenger jeg. Kjenner det ikke er så dumt altså. Er 22+2 i dag. Kjenner masse liv Var på 3D på onsdag som var. Ligger to bilder ute på profilen min her om du vil se. Venter ei jente da )) Håpe du kommer deg over snart da! Jaggu på tide.
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 6. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. desember 2009 SEX???? Hva er det??!??!?!? Nei, kanskje jeg skal prøve det gitt Mannen har aldri fått så mye i hele sitt liv han - han går rundt og er dritfornøyd og smiler, hehe Funker ikke med sex hver dag, eller annenhver dag eller hver tredje dag, med eller uten pergo - det skjer jo faen meg absolutt INGENTING og det er frustrerende(!!!!!!!!!!!!), hehe Men en dag måååå det jo bare bli min tur igjen - for jeg gir ALDRI opp, hehe Grattis med ei lita jente da!!! Kjempekoselig altså - og flotte bilder!!!!! Håper at jeg kommer etter snart... Er på syklusdag 24 i dag, bare 4-5 dager igjen til IKM, men testet negativt i dag også så håpet sank betraktelig enda jeg vet at det er litt tidlig å teste - det er bare det at jeg testet så tidlig positivt med twinsa i begynnelsen av januar... Når testet du positivt denne gangen da? Hvilken dag og kjente du noen symptomer i forkant eller?? Ha en ellers strålende fin søndag og førjulstid, hehe Klem fra
Molait Skrevet 6. desember 2009 #4 Skrevet 6. desember 2009 Testa vel 3 dager før tror jeg. Kanskje det var 4? Tror det var 3. Haddeliten tro, men Caffe "tvang" meg til å teste. (mener det er teit å teste så mye før....litt av grunnen til at jeg gikk med på det nå var at twins vises tidligere) Og som da nevnt i parantesen så blir det feil å sammenligne med twinsa:) For de kan slå ut mye før. Er jo dobbelt så mye hormoner vett. Trukke jeg hadde stort til tegn før jeg. Faktisk har man lite tegn før ikm. Kroppen må jo rekke å produsere noen hormoner man kan få tegn av og da! Så i grunn litt håpløst å lete etter tegn før ikm:) Ømme pupper er vanligst fra uke 5-7 og utover. Mine kom vel rundt uke 6. Kvalme kommer som regel fra uke 6-8. Min kom rundt der. Jeg hadde uteblivende mens da...tror det er regnet som et bra tegn;) Men jeg har vært der. Vet hvor frustrerende det er og man klamrer seg til det man kan finne av tegn og tips og knep. Du får oppdatere meg når det er ikm da Regner med det kommer en melding inn her om det blir to streker..hehe
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 7. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 7. desember 2009 Skal oppdatere deg jeg - når testen viser positivt, hehe I mellomtiden så får du nyte svangerskapet både med og uten symptomer, hehe Stooooor klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå