12/12---) lykke! *høggravid* Skrevet 5. desember 2009 #1 Skrevet 5. desember 2009 Kan ein gå lenge før fødsel når slimproppen er gått? Eller er fødselen rett rundt hjørnet? Kva erfaringar har dåkke??
Mammas lille venn heter Liam Skrevet 5. desember 2009 #2 Skrevet 5. desember 2009 Med første så gikk slimproppen samme kveld som jeg fødte, fikk rier først, så gikk proppen. Med nr. 2 merket jeg ikke noe til den, kom nok med vannet. Med nr. 3 så gikk den noen uker før jeg fødte, og hun er 6 uker prematur.
Store♥+Lille♥+♥i_magen Skrevet 5. desember 2009 #3 Skrevet 5. desember 2009 Lurte på det samme Tror min gikk i sted, eller har begynt å gå... Så nå er jeg spent kan du tro!
_Løvemamma_ Skrevet 5. desember 2009 #4 Skrevet 5. desember 2009 Slimproppen kan gå leeeenge før fødselen, og er sjelden noen indikasjon på at noe er på gang, med minder det er blod i den. Da kan det være naturlig å regne med fødsel i løpet av de neste dagene.
12/12---) lykke! *høggravid* Skrevet 5. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. desember 2009 det var da dumt.... min gjekk i stad og! Tenkte at no e vi i gang... men får vel berre tenke at det kan vere leenge att enda.
Hellobaby Skrevet 5. desember 2009 #6 Skrevet 5. desember 2009 Det stemmer at det ka gå ukesvis enda. MEN - min gikk "klatte"vis i løpet av de tre siste dagene nå, og nå er jeg i fødsel! Er i "passiv fase" med 15-30 sek rier hvert 15.ende min ca, og håper det snart tar seg opp, selv om ting enda kan ta tid! Ingen fasitsvar på noenting, og til og med her jeg sitter med rier er jeg usikker på nårtid fødselen egentlig er ORDENTLIG i gang! Smør deg med tålmodighet, og lykke til!
12/12---) lykke! *høggravid* Skrevet 5. desember 2009 Forfatter #7 Skrevet 5. desember 2009 Takk for det! Tolmodighet skulle vi kunne kjøpt på boks...
_Løvemamma_ Skrevet 6. desember 2009 #8 Skrevet 6. desember 2009 Om du finner noen som selger det så må du si ifra, begynner å gå grundig tom her.
nordlyset Skrevet 6. desember 2009 #9 Skrevet 6. desember 2009 Begynner åsså å gå rimelig tom for tålmodighet. Kjenner at ting begynner å skje i kroppen.Men proppen er enda ikke gått. Har en liten gutt som ikke helt klarer å bestemme seg for om han skal komme snart el ikke.Trur han trives der inne i varmen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå