Gå til innhold

Kan jeg spørre fastlegen min om beroligende til flytur??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lider av panikkangst,men går ikke på noe som helst medisiner for det.

I tillegg har jeg totalt angst for å fly. Jeg og mine to små barn skal på en lengre flytur om en ukes tid,og jeg gruer meg noe helt vanvittig. Kan jeg spørre legen min om beroligende? Er redd for å få panikkanfall mens vi er i lufta. Det skulle tatt seg ut..huff...

Fløy samme destinasjonen for et halvt år tilbake,alene med to små,og da gikk alt helt fint. Jeg var nervøs,men på ingen måte som jeg er nå.

Noen som kan hjelpe???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja absolutt, har panikkangst selv og skal fly om noen dager og har fått beroligende:)

Klem! lykke til!

Skrevet

HI, Åhh,nå ble jeg lettet her. Tusen takk for raskt svar :)

Synes det er så merkelig,for jeg var ikke så redd forrige gang,men nå er jeg helt på tuppa...jaja,det skal ikke alltid være enkelt.

Lykke til,til deg også!!

Skrevet

Du får beroligende hos fstlegen hvis du har flyskrekk. Men du bør teste det ut før du reiser så du vet hvor mye du kan ta. Dette er spesielt viktig siden du skal reise med små barn.

Skrevet

HI her. Ok. Ja det er kun så jeg ikke får helt panikk. Har hørt ofte folk som bare har beroligende liggende i veska,uten å røre dem. Det kan hjelpe bare det,at man vet at man har noe om det skulle kjennes riktig ille.

Skrevet

Jepp du kan få stesolid,sobril eller valium.Jeg fikk stesolid .

Skrevet

Jeg fikk Sobril 10 mg når jeg skulle ut å fly med minsten.

Jeg ba om milde beroligende, siden jeg var alene med han og ikke vil bli ned dopet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...