Gå til innhold

trenger litt hjelp:)


tpm

Anbefalte innlegg

hei. har tatt en test i forrige uke, den nye digitale, og den viste 1-2 uker. har kjempe problemer med å huske siste mens. mener at det kan ha vært i uke 44. men det er jo 6 uker siden... er ikke den nye digitale testen rimelig sikker? hvis den stemmer,altså 1-2 uker og man skal legge på 2 uker i tilegg, vil det si 3-4 uker.. hehe å jeg blir gal av å ikke finne ut av dette her:) og det er jo så spennende nå, så vil vite det mest mulig nøyaktig. og når bør jeg da dra til legen? kanskje en tildig ul? håper dere kan hjelpe meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du har tatt testen litt sent på dagen kan testen vise at du er mindre på vei enn du er.. HCG nivået(hormonet som foster/morkake produserer) er mest konsentrert i morgen urin. Har du brukt dagens første urin? Hvis ikke kan du jo prøve å ta en ny test, men da ta den først på morgenen. Hvis ikke må du nok en tur til legen og ta en blodprøve, der er nok HCG nivået det samme hele dagen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei det var ikke morgenurin...da skal jeg se og få kjøpt en ny i dag, og gjøre det i morgen. men er det kun blodprøve fastlegen min gjør ved første møte? tusen takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...