Anonym bruker Skrevet 5. desember 2009 #1 Skrevet 5. desember 2009 Blir så oppgitt over dette. Mannen min sin datter på 17 spurte om kjærsten kunne komme. Jeg sa at det var greit, men ingen overnatting. Og da blir det fult hyl og kjefing i fra henne. Da har ikke jeg noe å si og pappan er en dott siden han lar meg bestemme det. Han overnattet forrige helg hun var her, og jeg synes ikke det er nødvendig denne helgen og. Jeg skjønner at de har lyst til dette, og jeg vet også at han kan sove over når han vil sammen med henne hos moren hennes. Men det er likssom en del av det å være tenåring å bo hjemme som gjør at man ikke kan være samboer når det passer seg. Men jeg bruker helgen til å slappe av etter en travel uke, er ikke veldig sosial og er ikke udelt begeistret for å treffe "fremmede" tenåringsgutter i stuen om morgenen ( dette er 4 på under 2 år) De byttes ut, og for meg blir det litt feil å ha mange forskjellige gutter gående her. Dessuten er ikke jeg i form i dag, babyen vært oppe i natt og når de er her sitter de oppe på hverandre i sofaen og småkliner hele tiden. Litt for intimt for meg. Men nå er jeg den store drittsekken..igjen. Og lørdagskvelden ødelagt.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2009 #2 Skrevet 5. desember 2009 Stå på krava! Ditt hus, dine regler, sånn er det bare. Hadde det vært på grunn av moralen hadde det faktisk vært mer tvilsomt, men jeg skjønner godt at du ikke har lyst til å ha "fremmedfolk" rekende.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2009 #3 Skrevet 5. desember 2009 bare si til henne at det har med deg å gjøre, ikke henne. at du forstår at hun vil ha kjæresten på overnatting, men at du ikke har særlig lyst å ha noen andre enn familien i huset! hun blir sikkert sur, men sånn er det å vær 17!
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2009 #4 Skrevet 5. desember 2009 Du og pappan gjør en avtale om at det er han som skal spørres, at det er han som liksom lager regelen. Kjæresten kan være der på dagtid i blant, men overnatting kan skje hos moren, der hun tross alt tilbringer mest tid. Hun er vel hos dere for å være sammen med den delen av familien som hun strengt tatt ser veldig lite til, i forhold til mora, som hun bor fast hos. Hun må faktisk bare innfinne seg med at situasjonen er sånn, regelen er laget.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2009 #5 Skrevet 5. desember 2009 Enig med siste her,la pappa`n ta den biten,når dere er enig. De fleste ungdommer er egoister,de ser bare seg selv...sånn er det bare.Det å ta hensyn er et fremmedord.Hadde sagt ifra ang klining i stua og jeg,vettu hva! Vi satt da ikke å klina i stua for 20 år sida,og det har ikke noe med at vi er gamle og at tidene forandrer seg,det handler om respekt rett og slett.... Vi voksne må tåle å bli litt upopulære innimellom hvis vi skal lære de yngre noe:-) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå