Anonym bruker Skrevet 5. desember 2009 #2 Skrevet 5. desember 2009 Vilma - minner meg om The Flintstones Maja - klinger som et kallenavn i mitt hode..
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2009 #3 Skrevet 5. desember 2009 syns det var fint, selvom jeg tenkte "flintstone"
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2009 #4 Skrevet 5. desember 2009 Stemmer det er en Flintstonefigur, tenke faktisk ikke på det. Synes det er litt tøft HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå