Anonym bruker Skrevet 5. desember 2009 #1 Skrevet 5. desember 2009 Det heter sambo, og jeg liker det dessverre ikke så godt. Nettopp fått laget dørskilt, og da syns jeg det er dumt han heter det, for vi andre i familemn har så fine navn;) (tåpelig problem, jeg vet)
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2009 #2 Skrevet 5. desember 2009 Haha... hva heter dere andre da? siden Stian ødelegger hele balansen i dørskiltet:P Jeg kjenner kun søte og hyggelige menn som heter Stian, og har ingenting i mot navnet. Ikke akkurat det jeg ville kalt sønnen min, men helt ok navn for dem født på 70- og 80-tallet:)
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2009 #3 Skrevet 5. desember 2009 Stian er jo et fint navn. hva heter dere andre, siden dere har så mye finere navn enn han?
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2009 #4 Skrevet 5. desember 2009 Jeg synes Stian er en rent og fint navn. Jeg liker derimot ikke Johnny, men hadde da for faen ikke hengt meg opp i det hvis jeg og Johnny Depp skulle lage dørskilt!
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2009 #5 Skrevet 5. desember 2009 hehe synes Stian er et pent og enkelt navn, kan ikke staves feil og klinger bra. Hva er deres fantastiske navn da siden Stian ødelegger gullrekka ?
AussieAnette Skrevet 5. desember 2009 #6 Skrevet 5. desember 2009 Lillebroren min heter Stian.. så dette navnet liker jeg hvertfall Eneste er at det er litt vanskelig for engelsktalende personer å uttale..
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2009 #7 Skrevet 5. desember 2009 Vil ikke skrive hva vi andre heter, men vi har alle tre klassiske navn (ikke tidstypiske som Stian som er et 70- og 80- talls navn). Og navnene våre klinger like godt på norsk som på engelsk.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2009 #9 Skrevet 5. desember 2009 Stian er vel et normalt navn???? herregud du må jo ha store problem som henger deg opp i slikt?? tenk hvis han het vigleik,viggo,storm eller sånne rare navn som er blitt moderne??? Stian er ikke et pøbelnavn.... imotsetning til Ronny,Johnny ol....
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2009 #10 Skrevet 5. desember 2009 Stakkars deg! Dette må jo være et reint hælvete for deg! Du er klar over at det går an å bytte navn?!
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2009 #11 Skrevet 5. desember 2009 Jeg synes det er stygt og dritkjedelig. Men kjenner mange fine Stianer! Jeg liker hverken mitt navn, eller samboerns navn, Fredrik. Ikke noe galt i å mislike navn!
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #12 Skrevet 6. desember 2009 Du får bare ha etternavn på dørskiltet da. Eller be ham bytte navn til Dominik, Alessandro eller noe annet fænsi.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #13 Skrevet 6. desember 2009 nydelig navn, min sønn som er født i 1990 heter Stian ;-)) og du har ikke de helt store probleme i hverdagen tror jeg...hehe
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #14 Skrevet 6. desember 2009 Jeg ser ikke noe galt ved det navnet, heller det enn disse "kule, moderne" navnene nå tildags. Ser heller noe galt ved deg.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #15 Skrevet 6. desember 2009 Det burde du jo strengt tatt tenkt på før du ble sammen med han. Kan jo ikke bli sammen med en som ødelegger ditt flotte navn. Huff, må tenke litt fremover vet du, ikke bare hoppe i det,med slike mannfolk som har så stygge navn. Er det mulig, håper du ikke møter stor motgang i livet, for da lurer jeg virkelig på hvordan du skal klare å takle det.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #16 Skrevet 6. desember 2009 Navnet er oppbrukt. Må telle på to hender med alle jeg kjenner
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #17 Skrevet 6. desember 2009 Alle jeg vet om som heter Stian er noen pøbler. Stian = pøbelnavn akkurat som Ronny
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå