Anonym bruker Skrevet 5. desember 2009 #1 Skrevet 5. desember 2009 Føler meg helt tiltaksløs.... Har egenlig masse jeg skal ordne nå før jul, pluss feire til uka. Men orker ikke, men klarer heller ikke å slappe av, alt skal jo gjøres, klarer liksom ikke å slappe av før alt er ordnet. Ser heler ikke på ferien til syden som avslapping med to små. Føler at alt liksom bare er dritt. Blir sur på guttungen for ingen ting, selv om mye ikke er bagateller også da. Tre års trass er ikke gøy. Flere som kjenner seg igjen og noen lyse ideer om at få formen på plass?
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2009 #2 Skrevet 5. desember 2009 To råd: 1. Finn deg en akupunktør som magefølelsen din sier er dyktig, -en du får tillit til. Si at du trenger energi! 2. Slutt å skal gjøre alt riktig! Tillat deg selv å velge etter lyst oftere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå