Anonym bruker Skrevet 5. desember 2009 #1 Skrevet 5. desember 2009 Hei , jeg har født (keisersnitt) Har vært på barsel i 9 dager nå og for 2 dager siden endret fargen på blodet seg til en mer vinrød farge. Synes det er så ekkelt fordi det lukter helt merkelig. Når jeg har blødd litt i bindet springer jeg på do for å skifte for jeg lukter det liksom og det har en sånn ekkel lukt. Tørr ikke helt å spørre jm her for syns det er litt flaut ja... men kan ikke ha det sånn til jeg er ferdig... off... noen som har opplevd lignende eller ...???
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2009 #3 Skrevet 5. desember 2009 Det er NÅ du må spørre. Jordmor og de andre på barsel er eksperter på dette, benytt sjansen mens du har dem tilgjengelig!
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2009 #4 Skrevet 5. desember 2009 Hehe, off , ja får vel gjøre det da... æsj, er ikke mye jeg synes er flaut å spørre om men dette er det og hun som er på vakt nå er så ung...:S
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2009 #5 Skrevet 5. desember 2009 Kjære deg, du må spørre de som jobber på barsel. Har du vært til etterkontroll etter snittet? Kan være at det "henger igjen" litt koagulert blod i livmoren som du trenger hjelp til å få ut. Snakk med dem på sykehuset, bedre det enn å gå å få en infeksjon.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2009 #6 Skrevet 5. desember 2009 Huff a meg, takk for pushet hehe, heldigvis var hun kjekke jm her så jeg fikk meg til å spørre, det var visst normalt... aaaah:P Det går liksom greit å spørre om hemoroider men ikke dette Hun sa at hadde det vært en infeksjon hadde hun kjent lukten når hun kom inn i rommet det gjorde hun ikke:P så vil man få vondt i magen og feber... Får håpe blødningene gir seg etterhvert. Hadde tvillinger så da kunne det ha litt med det å gjøre at livmora var så stor osv. Takk for alle svar allikevel...
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2009 #7 Skrevet 5. desember 2009 Hehehe. Jeg blødde i 9 uker etter mitt keisersnitt. Av og på. Du må nok regne med å blø litt til. Det har vel jordmor fortalt deg også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå