Anonym bruker Skrevet 5. desember 2009 #1 Skrevet 5. desember 2009 Skulle steke pizza i sta, så tok det bake/pizzapapiret under fyr. Helvete og. Noe spesiellt man skal gjøre da? :/ Jeg hater å lage mat fra før, og har helt angst for brann, og dette gjorde det ikke noe bedre akkurat. Er helt jævla skjelven her jeg sitter.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2009 #2 Skrevet 5. desember 2009 Høres rart ut. Må være noe feil på ovnen. Bytt den ut.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2009 #3 Skrevet 5. desember 2009 Det kan godt være. :/ Men den er ikke gammel engang, kjøpt i september i fjor.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2009 #4 Skrevet 5. desember 2009 var bakepapiret brukt fra før? For da kan det begynne å brenne om du steker på sterk varme.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2009 #5 Skrevet 5. desember 2009 Nei,den var ikke brukt før. Den var helt ny, nettopp tatt fra rullen.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2009 #6 Skrevet 5. desember 2009 Kom papiret bort i varme elementene i toppen. Har opplevd at papiret har tatt fyr når det har kommet borti elementene
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2009 #7 Skrevet 5. desember 2009 Det kan godt være, jeg vet ikke. :/ Men hva skal jeg gjøre med komfyren nå? Pizzaen er jo bare å hive ihvertfall, og jeg kommer ikke til å lage mer mat i dag. Nå fikk jeg enda mer angst enn jeg hadde fra før. Hehe.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2009 #8 Skrevet 5. desember 2009 Du er sikker på at det var bakepapir, og ikke matpapir du brukte...?
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2009 #9 Skrevet 5. desember 2009 Ja. Sto ihvertfall bake/pizzapapir på den esken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå