Anonym bruker Skrevet 5. desember 2009 #1 Skrevet 5. desember 2009 jeg fikk mensen for 5 dager siden, 9 mnd etter jenta kom til verden. jeg blør litt mer enn vanlig, og forsatt rikelig nå på dag 5. Flere som gjorde det? skal det være sånn nå eller stailiserer det seg etter en stund og blir som før? syns også jeg har blitt videre... Føles som tampongen sklir ut hele tiden, og jeg får liksom luft inn i skjeden =S hadde ks, så har ikke sydd der nede... er fullt klar over at alle er forskjellig, men vil alikevel høre deres erfaringer
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2009 #3 Skrevet 5. desember 2009 Vanlig å blø mye de første gangene en har mens ja, forhåpentligvis stabiliserer det seg i løpet av noen mnd... Det med at tampongen sklir ut aner jeg ikke. Er du flink til å gjøre knipeøvelser? Muskulaturen er jo blitt slapp av hormonene i svangerskapet selv om du ikke har født vaginalt...
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2009 #4 Skrevet 5. desember 2009 hi her... har ikke vært så veldog flink å knip nei...*huff* men da jeg hadde vaginal undersøkelse 10 uker etter fødselen, så sa legen at jeg hadde vært kjempeflink å knipe (hadde aldri knepet en eneste gang) for hun kjente veldig godt at jeg knep rundt fingeren hennes! sorry detaljene =S får knipe ivei jeg da! og takk for svar!
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2009 #5 Skrevet 5. desember 2009 Hvis du ikke har knepet en eneste gang, kan du notere "urinlekkasjer" i almanakken din om 15 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå