Tweak Skrevet 5. desember 2009 #1 Skrevet 5. desember 2009 Har aldri spurt om noen kan "se" for meg før, men dette gensermysteriet mitt begynner å bli litt latterlig! En av mine få gravidgensere er forduftet, tilsynelatende i løse luften, og siden jeg ikke har så mange gensere og det bare er noen uker igjen til termin, så har jeg mer lyst til å finne den igjen enn å kjøpe ny genser! Forrige lørdag sto jeg på badet og pyntet meg til vi skulle i bryllup. Jeg dro på meg strømpebuksa ved do (må jo støtte føttene på noe siden jeg ikke kommer meg ned på gulvet lenger! :-D) Dro av meg genseren og la den på dolokket (smart ja...) og det er det siste jeg har sett av den! Jeg har lett gjennom alle skuffer og skap på badet, skittentøyskurven er tømt helt flere ganger denne uka så der er den ikke. Jeg har til og med sjekket under badekaret! Jeg har ikke tatt den med ut av badet og det har ikke mannen heller (vi pusser opp soverom så alle klær som er i bruk er på badet, i vaskemaskina eller henger til tørk) Er det noen som tar på seg utfordringen? Sender sjokolade i posten til den som kommer med løsningen som gjør at jeg finner genseren! *lover*
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2009 #2 Skrevet 5. desember 2009 den ligger bak sofaen i stuen. det er mannen din som ha lagt den der! jeg en ønsker meg 2 snickers
Tweak Skrevet 5. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2009 Dro leende frem begge sofaene på stua nå og ingen genser... :-( Men du HADDE fått sjokolade altså! :-D Lurer på om mannen spiller meg et puss her, men det er ikke likt ham å dra det ut så langt! :-)
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2009 #5 Skrevet 5. desember 2009 Den ligger i gangen, under en kommode eller skostativ.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2009 #8 Skrevet 5. desember 2009 mannen din har tatt den. Han bruker den på jobb, og later som han er en gravid mann. på jobben er det ingen som tror han, de bare tror at han er deg. De kommer nok til å melde han savnet snart. Jeg tar 1 troika jeg.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2009 #9 Skrevet 5. desember 2009 Det svaret fortjener mer enn 1 Troika!) Med mindre troika snart kommer 200g pakker! Mmmm....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå